محل لوگو

مستند


همانطور که می دانیم سینمای مستند مقاصد غیر تجاری را دنبال می کند و هدف آن سرگرمی های سطحی و زودگذر برای تماشاگر نیست به همین دلیل این سینما نوآوری های زیادی برای فرهنگ سازی ایفا نموده که حتی آن را بعنوان سینمای سالم معرفی می کنند . وقتی سینمایی غیر تجاری باشد ، دیگر پیچیدگی هایی در خصوص چگونگی تولید و مسائل اقتصادی بر آن حاکم نیست و در این صورت می توان آن را سینمای مستقل نیز خواند که سینمای مستند این مورد را در بر می گیرد.

 

نحوه کار طلوع فیلم در فیلمسازی مستند

موسسه طلوع فیلم معتقد است برای شناختن بخش هایی از زندگی باید از ظرفیت های سینما برای جستجوی دنیای اطراف استفاده کرد و تمام سعی اش بر آن است که نیروهای متخصص و در خور توجه را برای ساخت یک مستند فراگیر در اختیار شما مستندسازان عزیز قرار داده و همچنین از ایده های کارساز در این زمینه نیز استقبال می نماید .

لذا در پایان باید خاطرنشان کرد که سینمای مستند حرکات طبیعی یا خود به خودی انسان را روی پرده به نمایش در می آورد که این امر ارزش ویژه ای در هنر هفتم دارد. سایت ویکی پدیا نیز اطلاعاتی راجع به فیلم مستند، ارائه داده و انواع مستند را معرفی کرده است، که همگی در موسسه طلوع فیلم، تولید و ساخته می شوند. جهت سفارش ساخت مستند، تماس بگیرید .

برای مطالعه بیشتر از سایت طلوع فیلم، کلیک کنید.

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما