محل لوگو

نحوه تغییر میزان مصرف فیلم در سال 2020 [تحقیقات جدید]


در سال 2020 ، ویدئو برای مصرف کنندگان مهمتر از گذشته است.

ما هر روز نمایش های مورد علاقه خود را پخش جریانی می کنیم ، فیلم های مفصلی را در YouTube تماشا می کنیم تا چیز جدیدی یاد بگیریم ، یا رویدادها ، س Qالات و پرسش و مصاحبه ها را از طریق ویدئوی زنده دنبال می کنیم.

جای تعجب نیست که محبوبیت فعلی محتوای ویدئویی تا حدودی به دلیل مصرف کنندگان هزار ساله و Gen Z است. این گروه های سنی نسبت به گروه های سنی بالاتر به اینترنت متصل هستند ، و ترجیح می دهند سرگرم شوند یا چیزهای جدیدی را از فیلم های آنلاین یاد بگیرند.

در این مرحله ، بازاریابان می دانند که باید در استراتژی بازاریابی خود از ویدئو استفاده کنند. براساس گزارش بازاریابی HubSpot در سال 2020 ، ویدیو رقیبان سنگین وزن مانند ایمیل ، وبلاگ نویسی و اینفوگرافیک را به عنوان پرکاربردترین نوع محتوای بازاریابی شکست داد.

علاقه به ویدیو تعجب آور و جدید نیست. در طول قرن گذشته شاهد حرکت ویدیو از تلویزیون های سیاه و سفید به سمت تلفن های هوشمند و تبلت ها بوده ایم. از آنجا که مصرف کنندگان مشاهده کرده اند که این محتوا در نوک انگشتان ما بیشتر می شود ، مارک ها روشهای جدیدی را برای پیاده سازی ویدیو در بازاریابی خود کشف کرده اند.

اکنون ، ما بیش از آنکه در یادگیری یک محصول به تبلیغات تجاری در طول شبکه های ارتباطی مورد علاقه خود اعتماد کنیم ، مملو از فیلم های بازاریابی در سراسر شبکه های اجتماعی ، برنامه های پخش جریانی و صفحات نتایج جستجو هستیم.

ویدیو به هر کجا نمی رود ، اما همیشه در حال گسترش ، تغییر و تحول است تا متناسب با نیازهای جدید مصرف کننده و سیستم عامل های جدید باشد.

با ادامه تکامل این محتوا با هر نسل جدید ، بازاریابان باید به تحقیق درباره علایق ، سرگرمی ها و رفتارهای مصرف کنندگان ویدیو ادامه دهند.

در این پست وبلاگ ، من شش روش تحقیق را تغییر می دهم که عادت های مصرف ویدیو را تغییر می دهد و بازاریابان چگونه می توانند استراتژیک پاسخ دهند.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [نسخه 2020]
چگونه مصرف ویدیو در سال 2020 تغییر می کند
1. مصرف کنندگان شروع به اتکا به فیلم های بازاریابی از مارک ها می کنند.
در گذشته ، مصرف کنندگان از وب سایت ها بازدید می کردند ، به بررسی های آنلاین ، مشاهده تبلیغات می پرداختند ، و شاید برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول چند ویدیوی YouTube را جستجو کنند. اکنون ، با در دسترس بودن فیلم در هر شبکه اصلی رسانه های اجتماعی ، آنها می آموزند که در مرحله تحقیق خود بیشتر به این نوع محتوا اعتماد کنند.

در حالی که مارک ها بیشتر از هر زمان دیگری از طریق بازاریابی ویدئویی شاهد تعامل هستند ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای انتظار دیدن این نوع محتوای مارک ها را دارند. حتی در سال 2018 ، 87٪ از مصرف کنندگان گفتند که می خواهند ویدیوی بیشتری از مارک ها را در سال آینده ببینند.

در سال 2020 احتمالاً انتظارات برندها برای تهیه فیلم های بازاریابی قوی تر شده است. هر روز ، مصرف کنندگان از نسخه ی نمایشی محصول ، بازبینی ویدئو و جعبه گشایی استفاده می کنند تا در مورد محصولات قبل از خرید اطلاعات کسب کنند.

افزایش انتظارات از محتوای ویدیویی برای شما به عنوان یک بازاریاب چه معنایی دارد؟ خوب ، اگر یک چشم انداز به یک محصول یا خدمات در صنعت شما علاقه مند است ، به دنبال بررسی فیلم یا آموزش است و نمی تواند هیچ ارتباطی با پیشنهاد برند شما پیدا کند ، ممکن است کالایی را از مارک دیگری خریداری کند.

چرا؟ فیلم ها به مصرف کنندگان این فرصت را می دهند تا ببینند که چگونه یک محصول یا خدمات در زندگی واقعی کار می کند ، قبل از خرید کالای موجود ، عیب های خود را کشف کرده و کاراکترهایی را که ممکن است در توضیحات مبتنی بر متن بیاموزند ، شناسایی کند. همچنین ممکن است این محتوا نسبت به عکس محصول ویرایش شده معتبرتر باشد ، که می تواند اعتماد مصرف کننده به یک مارک یا پیشنهاد را تقویت کند.

2. نیمی از ژنرال Z و Millennials "نمی دانند که آنها چگونه زندگی می کنند بدون فیلم."
برای برخی ، این خیلی شوکه کننده نیست. هر نسل جدید بیشتر از آخرین فیلم آنلاین تماشا کرده است. با این حال ، وقتی صحبت از افراد زیر 34 سال انجام می شود ، فیلم ها بیشتر از گذشته تأثیر بر زندگی روزمره می گذارند. در نظرسنجی یوتیوب ، 50٪ از افراد در هر دو نسل گفتند که "نمی توانند بدون فیلم در زندگی روزمره زندگی کنند".

جدا از استفاده از ویدئو برای سرگرمی ، هزاره و Gen Z ترجیح می دهند برای اهداف جمع آوری اطلاعات فیلم تماشا کنند. حتی در مورد یادگیری یک مارک یا محصول جدید ، این گروه های سنی ترجیح می دهند توضیح دهندگان ویدئو ، دموی محصول یا سایر فیلم های بازاریابی را به سادگی مطالعه آنلاین درباره یک شرکت معرفی کنند.

با هزاره های نزدیک به 40 سالگی و ژنرال Z شروع به به دست آوردن قدرت خرید کامل می کنند ، این احتمال وجود دارد که اگر این دو گروه سنی نیستند به زودی بخش عمده ای از مخاطبان شما را به خود اختصاص دهند.

در این مرحله ، بازاریابانی که قصد جذب این دو نسل را دارند باید در نظر داشته باشند که استراتژی های ویدئویی را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت های خود آزمایش کنند. اگرچه این گروه های سنی ممکن است به طور مرتب از ویدئو برای مقاصد سرگرمی استفاده کنند ، همچنین به احتمال زیاد آنها از آن استفاده می کنند تا درمورد محصولات یا مارک هایی که ارزش سرمایه گذاری دارند بیشتر بدانید. ، ممکن است آنها آن را پیدا کنند ، آن را تماشا کنند و از این محتوا برای تأیید مناسب بودن این خرید برای آنها استفاده کنند.

 

3- مصرف کنندگان فیلم می خواهند از زندگی روزمره راحت شوند - یا فرار کنند.
در گذشته ، نسل های قدیمی ممکن بود برای فرار از استرس های زندگی روزمره ، طنز تلویزیونی مورد علاقه خود را روشن کرده یا به سینما رفته باشند. در حالی که سیستم عامل ها با در اختیار گرفتن مصرف کنندگان جوان بازار ویدئو تغییر کرده اند ، اما نیاز غریزی به محتوای آرامش بخش یا سرگرم کننده تغییر نکرده است.

هنگامی که از آنها خواسته شد تا دلایل تماشای محتوای ویدئویی توسط مصرف کنندگان را رتبه بندی کنند ، شرکت کنندگان در نظرسنجی YouTube گفتند که آنها در درجه اول فیلم ها را تماشا می کنند تا "آرام و راحت باشند". بعلاوه ، چهارمین دلیل رایج در تماشای فیلم توسط مردم ، خندیدن آنها توسط این محتوا است. علاوه بر این ، مردم عنوان کردند ، "باعث می شود دنیای اطرافم را فراموش کنم" به عنوان هفتمین دلیل شایع برای تماشای فیلم ها.
به عنوان یک بازاریاب ، شما نباید تمام وقت و هزینه خود را صرف ایجاد محتوای بی ذهن کنید که بیننده های شما را آرام کند یا به آنها بخندید. اما ، می توانید به یاد داشته باشید که بسیاری از بینندگان همچنان به دنبال سرگرمی یا شیفتگی محتوای شما هستند.

حتی هنگام ساختن یک ویدیوی بازاریابی آموزنده ، می توانید حکایت های خنده دار را آزمایش کنید یا سایر ویژگی های سرگرم کننده را اضافه کنید. آیا به افزودن عناصر سرگرم کننده به فیلم بازاریابی بعدی خود علاقه دارید؟ از مارک های بزرگی که به طور م humorثر از طنز در بازاریابی خود استفاده می کنند الهام بگیرید.

4- مصرف کنندگان می خواهند در مورد طعم و علاقه خود بیشتر بدانند.
گذشته از جستجوی فرار ، بینندگان YouTube انگیزه تماشای محتوایی را دارند که به آنها چیزهای جدید می آموزد ، به ویژه وقتی که مربوط به احساسات ، علایق ، سرگرمی ها یا علل اجتماعی آنها باشد. در حالی که دومین دلیل رایج برای تماشای یک فیلم این بود ، "چیز جدیدی به من می آموزد" ، اما مردم گفتند که آنها محتوایی را در اولویت قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد "بیشتر در علایق خود فرو روند" یا "مربوط به" احساسات خود هستند.

شانس محصول شما مربوط به علاقه های شخصی ، سرگرمی ، اشتیاق یا شغل شما است. این نوع شخصی است که می خواهید فیلم های خود را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

ایجاد یک شخصیت خریدار و مخاطبان هدف در اطراف این نوع افراد ، به شما کمک می کند موضوعات ویدئویی را که برای آنها ارزش قائل هستند ، از آنها بهره مند می شوند و نام تجاری شما را برای انتشار بخاطر بسپارند ، شناسایی کنید.

5- مصرف کنندگان اهمیتی نمی دهند که به نظر می رسد فیلم شما بودجه زیادی دارد.
یک تصور غلط رایج وجود دارد که فیلم های بازاریابی نیاز به بزرگترین ستاره های هالیوود دارند و باید در استودیویی با قیمت بالا فیلمبرداری شوند. در سال 2020 ، به عنوان بازاریابان به طور فزاینده ای از راه دور ویدئو تولید می کنند ، این افسانه قطعاً از بین رفته است.

اما ، اگر نیروی کار در حال رشد بازاریابی ویدیویی شما را قانع نکرده است که فیلم های با بودجه کم هنوز هم می توانند مؤثر باشند ، آنچه در مورد YouTube در بررسی خود کشف کرده است:

هنگامی که از مصرف کنندگان می خواستند دلایل اصلی تماشای فیلم ها را رتبه بندی کنند ، با کمال تعجب "کیفیت تولید بالا" و "بازیگران مشهور" به انتهای لیست نزدیک شدند.
جدا از رتبه بندی ویژگی های ویدیوی با بودجه بالا به عنوان کمترین دلیل تماشای فیلم ها ، هزاره ها و Gen Z با گروه های سنی بالاتر تفاوت بیشتری دارند ، زیرا آنها بیشتر از محتوای تولید شده توسط کاربر نسبت به فیلم های حرفه ای استقبال می کنند. این ممکن است نشان دهد که مارک ها می توانند هنگام ایجاد فیلم های بازاریابی ، از محتوای ایجاد شده توسط مشتریان یا طرفداران خود استفاده کنند:

در این مرحله ، روش های زیادی برای تولید یک فیلم مقرون به صرفه با کیفیت عالی از هر خانه یا فضای کاری وجود دارد. و گرچه برای راه اندازی این محتوا هنوز زمان و هزینه لازم است ، فیلم های بازاریابی م madeثر ساخته شده در هر کجا می توانند سطح آگاهی شما از برند را افزایش دهند.

6. نسل های جوان محتوای طولانی تری را تماشا می کنند.
یک عضو Gen Gen متوسط ​​به طور متوسط ​​هشت ثانیه است. این چهار ثانیه کمتر از هزاره است. اما اگرچه توجه ژنرال Z برای گشت و گذار عمومی آنلاین ممکن است بسیار کوتاه باشد ، اما فیلم های طولانی مدت که مورد علاقه آنها هستند می توانند توجه آنها را جلب کنند - و آن را حفظ کنند.
پذیرش محتوای بلند مدت با هر نسل جدید چیز جدیدی نیست. طبق مطالعه یوتیوب ، هزاره ها بیشتر از نسخه های Gen X خود فیلم های با فرم طولانی تر تماشا می کردند.

به عنوان یک بازاریاب ، با تنظیم سرعت محتوای ویدئویی ، باید توجه هر نسل جدید را در ذهن داشته باشید.

ویدیوی شما فقط چند ثانیه طول می کشد تا توجه یک عضو هزاره یا ژنرال Z را به خود جلب کند زیرا آنها بی هدف در یک صفحه خبر رسانه های اجتماعی پیمایش می کنند. با این حال ، اگر ویدیوی شما بلافاصله بینندگان را ضبط می کند و سپس به ارائه اطلاعات سرگرم کننده ، با ارزش یا جالب در کل ادامه می دهد ، این گروه های سنی ممکن است همه چیز را تماشا کنند - حتی اگر طرف طولانی تر باشد.

قبل از اینکه یک ویدیوی بازاریابی را به صورت آنلاین قرار دهید ، دوباره آن را از نقطه نظر یک مصرف کننده تا حدودی شلوغ تماشا کنید. سپس ، از خود بپرسید ، "آیا این ویدیو بینندگان را به سرعت به سمت عمل جلب می کند و توجه آنها را حفظ می کند؟" اگر نگران هستید که قسمت های ویدیوی شما کسل کننده به نظر می رسد ، ممکن است بخواهید آن را کوتاه کنید. اما اگر تیم شما فکر می کند کل زمان سرگرم کننده یا آموزنده است ، می توانید با انتشار فیلم طولانی تر خود آزمایش کرده و از نتایج آن مطلع شوید.

پیمایش ویدئو در سال 2020
با هر نسل جدید ، دنیای ویدیو به تکامل خود ادامه می دهد.

با این حال ، در این مرحله ، چشم انداز فیلم به نفع بازاریابان تغییر می کند. مصرف کنندگان نه تنها ترجیح می دهند از طریق محتوای ویدیویی در مورد مارک ها اطلاعات کسب کنند ، بلکه از آنها به عنوان ابزاری ضروری در مرحله جمع آوری اطلاعات سفر خریدار خود استفاده می کنند.

علاوه بر این ، اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان ویدیو در حال حاضر سعی در یادگیری چیز جدیدی در مورد یک علاقه یا سرگرمی دارند ، نه اینکه فقط از ویدئو برای سرگرمی خود استفاده کنند. این بدان معناست که بازاریاب ها می توانند فیلم های آموزشی را در استراتژی خود به کار گیرند و محتوایی را که مربوط به موقعیت خاص آنها است به مصرف کنندگان ارائه دهند و در عین حال یک مارک یا محصول را نیز بازاریابی کنند.

در سال 2020 برای موفقیت به عنوان بازاریاب نیازی به بودجه ویدئویی با قیمت بالا ندارید. شما فقط باید محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را درگیر ، آموزش و فریب دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد یک فیلم بازاریابی برنده - حتی با بودجه - این نحوه ارسال را بررسی کنید. برای نکات تبلیغاتی تاکتیکی ، راهنمای نهایی بازاریابی ویدیویی را ببینید.

hubspot

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما