محل لوگو

تیزر تبلیغاتی رئال


معرفی تیزر تبلیغاتی رئال

 

تیزر تبلیغاتی رئال یکی از انواع تیزر های تبلیغاتی مرسوم در دنیای رسانه است که می تواند به راحتی نظر مخاطبان را جلب کند . این تیزر دارای قدرت زیادی در جذب مخاطب است و تولید آن نیازمند امکانات و تبحر ویژه ی خود می باشد . کیفیت و تاثیر گذاری تیزر های تبلیغاتی رئال به ایده ی آن و نیز بازیگران و کیفیت کار بستگی دارد که هر کدام به نحوی می توانند مخاطب را جلب کنند .

تاریخچه تیزر تبلیغاتی

تبلیغات همواره سنگ بنای اصلی کسب و کار های موفق بوده است و این کسب و کار ها همواره سعی داشته اند تا با بکار گیری روش های متفاوت اقدام به جذب مشتری نمایند . تیزر های تبلیغاتی یکی از جدیدترین راه های تبلیغاتی هستند که از زمان ارائه شان تا به امروز بسیار موفق عمل کرده اند . این تیزر ها با توجه به فضا و پیامی که القا می کنند به راحتی می توانند نظر بینندگان را به خود جلب نمایند . تیزر های تبلیغاتی با نفوذ تلویزیون در بین مردم ایجاد شدند که هم اکنون به عنوان اولین راه درآمد شبکه های تلویزیونی شناخته می شوند. اولین کلیپ تبلیغاتی (ساخت کلیپ تبلیغاتی) رئال که ایجاد شد در حقیقت تبلیغات یک تئاتر موزیکال بود که توسط نیلز گرانلند و در سال 1913 میلادی نمایش داده شد . این تیزر در اصل راهی بود برای تبلیغات تئاتر مارکوس رول که به سرعت توانست موفقیت های چشم گیری را برای این شرکت ایجاد کند. بعد از این مورد تیزر های تبلغیاتی دیگری برای نمایش ها و فیلم های چارلی چاپلین ایجاد شد که به خوبی توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

 

انواع تیزر های تبلیغاتی رئال

در طول یک قرن گذشته تغییرات بسیار زیادی در دنیای تیزر های تبلیغاتی اتفاق افتاد . در طول این مدت تیزر های تبلیغاتی مدام پیشرفت کرده اند و سال به سال نمونه های موفق تری به نمایش در می آید . به گونه ای که این روز ها یک تیزر تبلیغاتی حکم یک فیلم کوتاه را ایفا می کند . فیلمی که باید به خوبی القا کننده ی پیام فروشنده به خریدار باشد و در بین تمام راه های موجود ، هیچ چیزی تا کنون به اندازه یک تیزر تبلیغاتی نتوانسته است این پیام را به خوبی انتقال دهد از این رو بود که با ورود شبکه های اجتماعی و ایجاد دنیای مجازی حجم این تبلیغات به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرد . به گونه ای که بستر آن ها از دنیای تلویزیون به دنیای مجازی هم راه پیدا کرد . این حجم از پیشرفت و تنوع سبب شد تا متخصصان این فن یک دسته بندی را برای سهولت کارشان ایجاد کنند . بر این اساس تیزر های تبلغاتی در چهار دسته بندی رئال ، رئال انیمیشن ، انیمیشن و موشن گرافیک قرار می گیرند که هر کدام مزایای بخصوص خود را دارند و برای کسب و کار های ارائه دهنده شان مناسب هستند. تبلیغات واقعی یا رئال شامل دو نوع رئال و رئال انیمیشن می شود که هر کدام امتیازات منحصر به فرد خود را دارند و این امتیازات آن ها را برای قشر به خصوصی از مشتری ها آماده می کند .

 

تیزر تبلیغات رئال

به نوعی از تبلیغات گفته می شود که تمام جلوه های آن واقعی می باشد . این دسته از تبلیغات دارای یک فضای کاملا واقعی هستند و همانند یک فیلم کوتاه دارای داستان و فیلم نامه می باشند که این داستان القا کننده ی یک پیام به مخاطب است که می تواند تحریک کننده ی کاربر به خرید یک محصول و یا استفاده خدمات بخصوصی باشد . در تبلیغات رئال افراد بدون هیچ جلوه ی ویژه ای در برابر دوربین قرار می گیرند و نقش خود را ایفا می کنند . محیط هم مانند افراد بدون هیچ جلوه بخصوصی نمایش داده می شود . این شیوه از تبلیغات می تواند تمام افراد جامعه را هدف قرار دهد لذا اولین گزینه برای کسب و کار های بزرگ این مدل تبلیغاتی می باشد .

https://blog.tolofilm.com/تیزر-تبلیغاتی-رئال/

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما