محل لوگو

آیا مصرف کنندگان در واقع با تبلیغات در جریان ارتباط برقرار می کنند؟ [داده های جدید]


در سال 2020 ، ویدیو از وبلاگ نویسی و اینفوگرافیک به عنوان رایج ترین استراتژی بازاریابی محتوا پیشی گرفت.

از آنجا که کاربران به طور فزاینده برای سرگرمی و آموزش به محتوای ویدیو روی می آورند ، بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بیشتر بر گسترش قابلیت های تصویری و تصویری خود متمرکز شده اند. اکنون ، یک کاربر متوسط ​​شبکه های اجتماعی به طور روزانه فیلم ها را به صورت پخش جریانی مستقیم ، Stories یا Newsfeed مشاهده می کند.

فقط انتظار می رود که اولویت مصرف کننده برای فیلم نسبت به سایر رسانه ها قویتر شود. اگرچه هزاره ها به طور منظم بیشتر از Gen X و نسل Boomer فیلم تماشا می کنند ، اما مصرف گروه سنی در مقایسه با Gen Z هنوز کمرنگ است.

به عنوان یک بازاریاب ، شما احتمالاً قبلاً می دانید که ترکیب ویدیو و تاکتیک های بازاریابی تا چه حد می تواند موثر باشد.

در این مرحله ، ما میلیون ها مارک را دیده ایم که با حضور مستقیم در Facebook و LinkedIn ، آگاهی را افزایش می دهند. همچنین شاهد بوده ایم که مارک ها از طریق Instagram Stories مبتنی بر ویدئو با پیوندهای کشویی ، به بازدید خود از سایت مراجعه کرده اند.

در حالی که به نظر می رسد بازاریابی ویدیویی یک تاکتیک برنده در سال 2020 است ، ممکن است بپرسید "در مورد تبلیغات مبتنی بر ویدیو چطور؟"

در حالی که ارسال یک فیلم بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا وب سایت شما ممکن است باعث شود شما بتوانید از ترافیک یا آگاهی از برند استفاده کنید ، راه اندازی تبلیغی که بینندگان را ترغیب به کلیک روی فروشگاه شما می کند ، ممکن است هر دو مزیت را به همراه داشته باشد - بعلاوه مسیری مستقیم تر برای درآمد.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [نسخه 2020]
هنگام بررسی تبلیغات ویدئویی پولی ، یکی از پیشنهادهای متداولی که درباره آن می شنوید - مخصوصاً اگر قصد تبلیغ در شبکه های اجتماعی را دارید - تبلیغات در جریان است.

تبلیغ ویدئویی در جریان تبلیغاتی است که توسط مارکی ایجاد می شود که قبل یا حین ویدئو روی یک بستر پخش جریانی مانند YouTube اجرا می شود. این تبلیغات به غیر از نمایش در فیلم های معروف ، می توانند در Stories یا جریان های مستقیم در سیستم عامل هایی مانند Facebook نیز ظاهر شوند.

برای اینکه تصویری از یک تبلیغ درون جریانی به شما ارائه دهد ، در اینجا یک تصویر از یک تبلیغ Olay وجود دارد که قبل از یک ویدیوی YouTube که اخیراً مشاهده کردم ظاهر شد:
تعداد کمی از تبلیغات در جریان تبلیغات وجود دارد. اولین مورد این است که فیلم شما می تواند به مخاطبانی شبیه به مارک شما تبدیل شود یا می تواند در فیلم هایی با کلمه کلیدی تبلیغ شما قرار بگیرد. با استفاده از این نوع گزینه های هدف گذاری ، می توانید تبلیغ خود را به بازدیدکنندگان متناسب با مشخصات جمعیتی یا علایق مخاطبان خود ارائه دهید. از آنجا که این بینندگان ممکن است علاقمندی و انگیزه های خرید مشابه مشتریان شما داشته باشند ، در نهایت یک تبلیغ تبلیغاتی با جریان خوب می تواند شانس بیشتری برای خرید داشته باشد.

یکی دیگر از تبلیغات در جریان این است که این فیلم ها نیازی به طولانی یا دقیق ندارند. بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید ، اغلب می توانید آگهی های کوتاه تا پنج ثانیه را راه اندازی کنید. اگرچه این زمان محدودی را به بازاریابان می دهد تا توجه بیننده را به خود جلب کنند ، اما همچنین این بدان معناست که آنها نیاز به تولید محتوای کمتری نسبت به ویدیوی بازاریابی بلند مدت دارند.

گذشته از قابلیت های طول و هدف گذاری ، آخرین و بارزترین سود تبلیغات در جریان ، پتانسیل بازگشت سرمایه (ROI) آنهاست. حتی در سال 2016 ، اندکی قبل از آنکه فیس بوک تبلیغات تبلیغاتی خود را از طریق اینترنت پخش کند ، یک مطالعه Google نشان داد که تبلیغات YouTube - که معمولاً به صورت جریان هستند - نسبت به تبلیغات تلویزیونی بازده بالاتری دارند.

عالی به نظر می رسد ، درست است؟

اگرچه امتیازات بالا ممکن است شما را برای سرمایه گذاری در تبلیغات در جریان آماده کند ، اما هنوز هم باید چند مورد را جستجو کنید و بخاطر بسپارید.

حتی اگر تبلیغات در جریان کوتاه تر هستند و می توانند با استفاده از ابزارهای هدفمندسازی تبلیغات ، مخاطب شما را با قاشق تغذیه کنند ، اما محتوای شما همچنان باید بینندگان را متقاعد کند که روی پیوند آگهی کلیک کرده و محصول برند شما را خریداری کنند. این خود می تواند یک چالش بزرگ برای تبلیغ کنندگان ویدیو باشد.

واکنش مصرف کنندگان به تبلیغات ویدئویی در جریان
در حالی که تبلیغات در جریان موفقیت آمیز امکان پذیر است ، هنوز موانع مهمی در رفتار کاربر وجود دارد که می خواهید آنها را بخاطر بسپارید زیرا هدف شما ایجاد تبلیغ تبلیغاتی برنده است. برای کمک به شما در تعیین برخی از بزرگترین موانعی که ممکن است به وجود بیایید ، من 400 مصرف کننده را در مورد چگونگی تعامل با تبلیغات درون جریان بررسی کردم.

آیا مصرف کنندگان در واقع روی تبلیغات در جریان کلیک می کنند؟
بسیاری از تبلیغات در جریان شامل یک تماس برای اقدام است که می توانید برای بازدید از وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیکی یک مارک ، روی آن کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

اما ، آیا مردم واقعاً روی این CTA ها کلیک می کنند؟

برای تعیین اینکه هر چند وقت یکبار افراد روی تبلیغات ویدیویی در جریان کلیک می کنند ، ابتدا از مجموعه نظرسنجی پرسیدم: "هر چند وقت یکبار روی تبلیغات ویدیویی در جریان که قبل یا هنگام فیلم نشان داده می شوند کلیک می کنید؟"

وقتی فکر می کنید تبلیغات ویدئویی در جریان به جای تعداد زیادی از کاربران به مخاطبان هدف و جمعیتی ارسال می شود ، ممکن است فکر کنید که افراد برای کسب اطلاعات بیشتر مرتباً بر روی این نوع تبلیغات کلیک می کنند. با این حال ، چشم انداز تبلیغات در جریان در این نظرسنجی خاص بسیار ناخوشایند بود:

در حالی که 42٪ از مردم می گویند "تقریباً هرگز" روی تبلیغات ویدیویی در جریان کلیک نمی کنند ، 22٪ دیگر می گویند "یک بار در هفته" روی یک تبلیغ کلیک می کنند. فقط 22٪ در هفته روی دو تا سه تبلیغ کلیک می کنند در حالی که 15٪ باقیمانده می گویند فیلم آنلاین تماشا نمی کنند.

همانطور که استراتژی ویدئویی در جریان خود را برنامه ریزی می کنید ، به یاد داشته باشید که نتایج بالا فقط از یک گروه کوچک مصرف کننده است. اگر این س toال را از یک جمعیت خاص یا گروهی از کاربران در یک سیستم عامل خاص می پرسیدیم ، ممکن است اعداد متفاوت باشد.

اگرچه شما باید به تحقیق در مورد جوانب مثبت و منفی تبلیغات در جریان ادامه دهید ، اما هنوز باید نتایج فوق را در ذهن داشته باشید. این داده ها بیانگر این نظریه قدیمی است که افراد بدون توجه به قالب و نوع آنها ، از تبلیغات کاملاً اجتناب می کنند یا آنها را به صورت ذهنی تنظیم می کنند.

در حالی که تبلیغات ویدیویی جذابیت مخاطبان را ارائه می دهد ، برای موفقیت باید همچنان محتوای ویدیویی جذاب ، جالب یا ارزشمندی تولید کنید.

تبلیغات در جریان و تبدیل مربوط به خرید
قبل از شروع وحشت در مورد نتایج فوق ، یافته های خوش بینانه ای در این بررسی وجود داشته است. اگرچه مشتریانی که من نظرسنجی کرده ام ، کمتر از تماشای آن روی تماشای تبلیغات درون جریان علاقه مند هستند ، اما همچنان ممکن است خرید کالای تبلیغی را در نظر بگیرند.

وقتی پرسیدم: "آیا تاکنون محصولی خریداری کرده اید که از یک تبلیغ ویدیویی در جریان آن مطلع شوید؟" ، بیش از یک سوم پاسخ دهندگان - یا 37٪ - "بله" می گویند. در همین حال ، 52٪ می گویند ، "نه".
از بین کسانی که خرید مربوط به تبلیغ در جریان را انجام نداده اند ، 39٪ به سادگی "نه" را انتخاب کرده اند در حالی که 15٪ می گویند: "نه. من به هر قیمتی از تبلیغات در جریان خودداری می کنم." در همین حال ، 9٪ می گویند "فیلم های آنلاین را تماشا نمی کنند" و بنابراین گزینه دیدن تبلیغات در جریان یا خرید مربوطه را ندارند.

در حالی که درصد افرادی که پس از دیدن تبلیغات درون جریان ، خریدی انجام نداده اند بسیار زیاد است ، وقتی توجه شما را به صورت آنلاین در نظر بگیرید تا حدودی انتظار می رود که چگونه اکثر این مصرف کنندگان اظهار می کنند معمولاً کلیک نمی کنند در تبلیغات در جریان.

از طرف دیگر ، درصد افرادی که پس از دیدن یک تبلیغ در جریان اقدام به خرید کرده اند ، هنوز بیش از یک سوم گروهی است که ما نظر سنجی کردیم. این ممکن است به این نکته اشاره کند که احتمال زیادی وجود دارد که تبلیغ در جریان شما منجر به خرید شود.

چه زمانی مصرف کنندگان بر روی دکمه "پرش" کلیک می کنند؟
وقتی به نتایج فوق نگاه می کنید ، ممکن است با خودتان فکر کنید ، "ممکن است مصرف کنندگان روی آگهی من کلیک نکنند ، یا محصول من را خریداری کنند ، اما آنها هنوز هم مطالب را تماشا می کنند. - درست است؟"

حقیقت این است که اکثر انواع محتوای آنلاین فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه مصرف کننده را به خود جلب کنند. محتوای ویدیویی معاف نیست.

مانند هر استراتژی بازاریابی ویدئویی ، نمی توانید انتظار داشته باشید که مخاطبان محتوای شما را تماشا کنند فقط به این دلیل که جلوی آنها قرار دارد. تبلیغات ویدئویی ، که اغلب از دکمه "پرش" استفاده می کنند ، ممکن است پنجره ای حتی کوچکتر از متوسط ​​ویدیوی بازاریابی داشته باشند.

وقتی از شما سؤال شد ، "هنگامی که گزینه جستجوی ویدیوی پخش شده در جریان را که قبل یا در طول ویدیوی شما پخش می شود ، به شما داده شد ، چه مدت انتظار دارید قبل از جست و خیز منتظر بمانید؟" ، "در حالی که 20٪ می گویند در پنج ثانیه یا کمتر روی جست و خیز کلیک می کنند.
علاقه به پرش تکان دهنده نیست. همه ما آن را انجام داده ایم. گاهی اوقات ، ما فقط می خواهیم ویدیویی را که برای پخش برنامه ریزی کرده ایم تماشا کنیم و واقعا به تبلیغاتی که در مقابل ما قرار داده شده اهمیت نمی دهیم.

https://blog.hubspot.com/

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما