محل لوگو

بازاریابی وقفه چیست؟


این ایده که قطع تجربه توسط تبلیغات فقط قیمتی است که کاربر برای استفاده باید بپردازد ، به طور فزاینده ای قدیمی می شود.

بازاریابی وقفه با ایجاد مزاحمت برای افراد از طریق فعالیتی ، هدف بازاریابی را تأمین می کند. YouTube قبل از اینکه بتوانند ویدیویی را مشاهده کنند ، به کاربران خود تبلیغات می دهد. حتی گاهی اوقات در اواسط و بعد از پایان فیلم. این اختلالات منظم باعث کاهش تجربه کاربر می شود.

بنابراین ، بخشی از مخاطبان که به طور فزاینده ای تعیین می شوند ، تحت فشار قرار می گیرند تا توانایی بازاریاب برای کسب درآمد را مسدود کنند. اما این همه اش نیست. هنگامی که کاربر از مسدودکننده های تبلیغات برای خدماتی مانند Yahoo Mail استفاده کرد ، دیگر کاملاً کاربردی باقی نمی ماند. از کاربر می خواهد یا نسخه های برتر را ارتقا دهد یا وب سایت را در لیست سفید قرار دهد.
بازاریابی وقفه چیست؟
بازاریابی وقفه نوعی استراتژی تبلیغاتی است که در آن تجربه مخاطب هدف برای ارائه پیام تبلیغاتی ناخواسته قطع می شود.

ایجاد شده توسط ست گودین ، ​​بازاریابی وقفه به طور کلی بر دو اساس انجام می شود:

نفوذ: عمل ایجاد اختلال بدون اجازه شخص دیگر
حفظ توجه: جلب توجه و توجه کاربر به پیام برای تبلیغات محصول بسیار ضروری است
همچنین به عنوان بازاریابی خارجی یا سنتی شناخته می شود ، در یک بازه کوتاه نتایج مشاهده شده و گروه جدیدی از مخاطبان را ارائه می دهد. نتایج سریع ، شرکت ها را درگیر این روش بازاریابی می کند.


انواع بازاریابی وقفه
در حالی که بازاریابی وقفه از طریق بسیاری از سیستم عامل ها مشهود است ، بیایید نگاهی به انواع رایج آن بیندازیم -

بازاریابی سنتی
تبلیغات تلویزیونی: تبلیغات روی هوا منبع درآمد اصلی تلویزیون های تجاری است. تبلیغ کنندگان بر اساس عواملی مانند طول تبلیغ ، کانال پخش شده تبلیغ که در آن زمان پخش می شود ، به توسعه دهندگان محتوا و کانال های تلویزیونی پرداخت می کنند.
تبلیغات رادیویی: جینگل رایج ترین وسیله تبلیغات رادیویی است. زمان پخش خاص به تبلیغات فروخته می شود.
رسانه چاپی: نشریات چاپی مانند روزنامه ها و مجلات تبلیغات تجاری را به نمایش می گذارند.
بازاریابی مستقیم: برخی از مارک ها فروشندگان را مستقیماً به آستان مردم می فرستند تا در زمان واقعی با مردم درگیر شوند.
تماس های سرد: فروشنده برای تبلیغ کالاها و خدمات خود تماس تلفنی ناخواسته برقرار می کند. این تماس ها از اسکریپت های از پیش آماده شده پیروی می کنند تا فروشنده هیچ فرصتی برای جذب خریدار را از دست ندهد.
بازاریابان و شرکت ها دیگر محدود به روش های سنتی نیستند. رسیدن به توده ها همیشه به چیزهای بیشتری احتیاج دارد.
بازاریابی اینترنتی
تبلیغات قبل از پخش: فیلم های تبلیغاتی که قبل از مطالب در YouTube هستند دارای قالب "نمای واقعی" هستند که به کاربر امکان می دهد بعد از 5 ثانیه از تبلیغ خود بگذرد.
تبلیغات پاپ آپ: یک پنجره مرورگر به طور ناگهانی در صفحه وب فعال نشان داده می شود. برخی از پنجره های بازشو اشتراک در وب سایت فعال را ارائه می دهند ، برخی از آنها درخواست بازخورد می کنند.
رسانه های اجتماعی: شرکت ها با تنظیم زمان دسترسی ، قابلیت مشاهده و نوردهی ، فضایی را در اینستاگرام و فیس بوک برای تبلیغ یک محصول خریداری می کنند.
ایمیلهای سرد: ایمیلهای کانالهای غیر اشتراک شده یا خبرنامه ها برای مصرف کنندگان احتمالی ارسال می شود که ارتباط قبلی با آنها ندارند.
ارزشهای اصلی بازاریابی وقفه یک نکته را روشن می کند که به اندازه خریداران برای مصرف کنندگان راحت نیست. چرا بازاریابی وقفه هنوز هم یک روش تبلیغاتی است که به طور گسترده استفاده می شود؟

مزایای بازاریابی وقفه
حتی اگر بازاریابی وقفه توسط کاربران مورد توجه قرار نگیرد ، این امر به دلیل مزایای مختلف آن در دنیای امروز یک واقعیت است.

نتایج سریع: بازاریابی وقفه زمانی بسیار مفید واقع می شود که شرکت دارای بودجه هنگفتی باشد و نتایج سریع به شدت مورد نظر باشد.
سود بالا: مشاغل برای دستیابی به بازده بالا به بازاریابی وقفه متکی هستند زیرا در مدت زمان کمتری مخاطبان جدیدی ایجاد می کند.
دسترسی گسترده: نوع سیستم عامل هایی که برای تبلیغ استفاده می کند ، برای تعداد زیادی از بینندگان قابل دسترسی است. علاوه بر این ، مخاطبان هدف نیستند ، بنابراین مخاطبان گسترده ای را فراهم می کنند.
زمان قرار گرفتن در معرض انعطاف پذیر: اسلات های زمانی قابل تنظیم هستند و هر زمان که شرکت بخواهد ، مانند اسلات های تبلیغاتی برای پخش در هوا رزرو می شود.
بیایید نگاهی بیندازیم که بازاریابی وقفه چه رنج می برد.

معایب بازاریابی وقفه
بازاریابی وقفه نتیجه می دهد. اما این بدان معنا نیست که نوعی بازاریابی قابل تقدیر است. این معایب زیر را دارد.

رد مشتریان بالقوه: نفوذ اساس این بازاریابی است. هیچ مصرف کننده بالقوه علاقه ای به اخلال ندارد که باعث شود آنها ناخودآگاه نام تجاری را تحقیر کنند.
غیر شخصی: تبلیغات تبلیغاتی در هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی مورد نیاز اشتباه است زیرا تبلیغات صرف نظر از اینکه مخاطبان متقابل در گروه مخاطبان هدف قرار بگیرند یا خیر ، انجام می شود.
تبلیغات محدود به زمان: از آنجا که بازاریابی با خرید فضاهای تبلیغاتی برای یک دوره زمانی خاص انجام می شود ، محصول تا زمانی که شرکت هزینه کرده است تبلیغ می شود. اگر قرارداد تمدید نشود ، به زودی اثر تبلیغات قبلی بخار می شود و مشتریان به سمت گزینه های دیگر قابل دسترسی می روند.

بازده کم: وقتی بازاریابی نتواند به اندازه هدف مورد نظر جذب کند ، تمام ورودی ها بی فایده است. به دنبال رد سریع مشتریان احتمالی ، این اشکال معمولاً پیش بینی می شود.
ارتباط یک طرفه: هیچ گفتگوی مستقیمی بین خریدار و فروشنده وجود ندارد. مشارکت یک طرف منجر به استقبال کم پیام می شود.
اکنون ، اگرچه لبه ها و سرباره های بازاریابی وقفه شناخته شده است ، هرگز فکر بدی نیست که مقایسه گزینه حاضر را با سایر گزینه های موجود مقایسه کنید.

بازاریابی وقفه در مقابل بازاریابی مجوز
برخلاف بازاریابی وقفه ای که تجربه کاربر را برای ارائه پیام تبلیغاتی قطع می کند ، بازاریابی مجوز قبل از نمایش پیام تبلیغاتی ، اجازه کاربر را می گیرد.

بازاریابی مجوز نوعی بازاریابی مدرن است که قبل از تبلیغ محصولات یا خدمات به وی ، رضایت کاربر را می گیرد. علاوه بر این ، برخلاف بازاریابی وقفه ، پیام های بازاریابی مجوز اغلب هدف قرار می گیرند و از طریق داده ها ارائه می شوند تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهند.
خط پایین
مسدود کننده های تبلیغات بیش از هر زمان دیگری در بین کاربران جوان محبوب هستند. در دوره ای از انبوهی از انتخاب ها ، مصرف کننده از جذب آنچه برایش مضر نیست ، امتناع می ورزد. بمباران مداوم پیشنهادهای ناخوشایند مردم را بدون چاره ای جز مشارکت کنترل شده رها می کند. 20 درصد از کاربران اینترنت بین 16 تا 34 سال در سال 2016 از مسدود کننده های تبلیغات استفاده می کنند. مصرف انتخابی نیاز به ساعت است. این قدرت را به آنها هدیه می دهد که چه چیزهایی را بخوانند ، تماشا کنند ، بخرند ، مشترک شوند ، با آنها تعامل کنند.

ادامه دهید ، نظر خود را به ما بگویید!
آیا چیزی را از دست داده ایم؟ بیا دیگه! نظرات خود را درباره مقاله ما درباره بازاریابی وقفه در بخش نظرات بگویید.

https://www.feedough.com/what-is-interruption-marketing/

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما