محل لوگو

4 نکته در زمینه بازاریابی ویدیویی و بهترین روش ها


با دانش شما در مورد چگونگی انجام بازاریابی محتوای ویدیویی، شما را تشویق می کنیم که مزایای آن را برای ارتقا تجارت خود کشف کنید. برای افزایش شانس موفقیت خود، باید این نکات را دنبال کنید:

داستان سرایی کنید

داستان ها فریبنده هستند و آنها بینندگان شما را مجبور می کنند که کل ویدیوی شما را تماشا کنند. در این فرآیند می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد تجارت و راه حل های آن به شما منتقل کنیم. بیست سال پیش، تبلیغات فقط تبلیغات سنتی بود، اما اکنون، مشتریان بیش از یک دلیل برای خرید محصول شما انتظار دارند. به طور زیرکانه، داستان ها محصول شما را به مشتریان نشان می دهند و به آنها کمک می کنند تا با آن ارتباط برقرار کنند.

در ویدیویی از Solo Stove، می توانید ببینید که چگونه Solo Stove از داستان ها برای نمایش محصولات خود به روشی جذاب استفاده می کند.

تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی
تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی

 

توجه را به سرعت جلب کنید

میزان توجه در اینترنت به شدت کاهش یافته است، بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا علاقه مخاطبان خود را جلب کنید. می توانید در ابتدای فیلم خود از یک قلاب یا یک تصویر کوچک جذاب برای جذب چشم ها استفاده کنید. بسیار مهم است که قبل از اینکه علاقه شما به ویدیو مشخص شود، به سرعت مشخص شود.

افزودن دعوت به اقدام (CTA)

فیلم های خود را با CTA بهینه کنید تا بازدید کننده شما را تبدیل کند یا با ویدیوی شما درگیر شود. بیشتر بازاریابان با کم رنگ شدن CTA CTA ها را به انتهای فیلم اضافه می کنند. با این حال، می توانید CTA های میان روال را اضافه کنید به شرطی که باعث قطع شدن ویدیو نشود. اگر ویدیوی خود را در YouTube بارگذاری می کنید، می توانید حاشیه نویسی بگذارید و از کاربران بخواهد مشترک شوند یا به وب سایت شما بروند.

احساسات را برانگیخت

افراد برای تصمیم گیری در مورد برند به احساسات اعتماد می کنند. با ایجاد احساساتی که می خواهید مشتریان در کمپین ویدیویی شما با مشتریان شما ارتباط برقرار کنند، روی آن ضربه بزنید. احساساتی مانند اعتماد، خوشبختی و رضایت فوری در طول سال ها اثبات شده است.

آگهی تبلیغاتی Canadian Tire یکی از ویروسی ترین ویدیوهای بازاریابی سال 2017 بود و تا حد زیادی به جذابیت احساسی متکی است.

https://virgool.io/@hnoorollahi/4-نکته-مهم-در-تیزر-تبلیغاتی-و-بازاریابی-ویدیویی-dpfjhk377sjn

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما