محل لوگو

فیلمبرداری سمینار


برگزاری همایش و سمینارهای علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و كاوشگری جامعه علمی است که برای كسب معلومات و اطلاع ازیافته های جدید در عرصه علم و دانش قدم برمی دارد . علاوه بر آن، برگزاری همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید. موسسه طلوع فیلم با برنامه ریزی جامع سعی بر آن دارد تا بخشی از مشكلات فراروی برگزاركنندگان محترم را حل كرده و در برگزاری همایش مورد نظر پر بار و مفید واقع شود.

 

نکته مثبت فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

یکی از مهم ترین قسمت های برگزاری یک همایش و یا سمینار، ثبت لحظات ، اتفاقات و فیلمبرداری از آن است چراکه این ثبت لحظه ها می تواند به عنوان یک نتیجه برای سایر افرادی که قادر به حضور در همایش نبوده اند مورد استفاده قرار بگیرد و حتی جنبه ی درآمدی برای برگزارکننده نیز داشته باشد. اگر همایشی در بالاترین سطح کیفیتی برگزار گردد ولی خروجی آن جذاب و قابلیت ارائه شدن را نداشته باشد این امر موجب می شود آن همایش امتیاز مثبتی برای شخص برگزار کننده نداشته باشد پس قبل از اینکه به فکر برگزاری همایش باشیم ، باید به دنبال یک تیم قوی برای فیلمبرداری از آن باشیم .

موسسه طلوع فیلم با یک گروه متخصص و تیم فیلمبرداری مجرب توانسته است رزومه ی مناسبی در حوزه ی فیلمبرداری از همایش ها ، سمینارها ، نشست ها و … را برای خود فراهم کند و با یک تعرفه قیمتی مناسب نیاز و خواسته ی برگزار کنندگان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ مالی به صورت دو سویه و با رضایت کامل آنها برآورده نماید. لازم به ذکر هست چنانچه قصد ساخت تیزر تبلیغاتی برای همایش یا کنفرانس خود را نیز داشتید می توانید با این موسسه تماس حاصل نمایید.

https://tolofilm.com/

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما