محل لوگو

چگونه می توان یک فیلم تبلیغاتی حرفه ای با بودجه کمتری ساخت


هر روز میلیون ها میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. این چند سال است که درست است.

و این تعداد با افزایش سایت های آنلاین جدید که همه برای یک بازدید از سایت های با ارزش رقابت می کنند ، به طور فزاینده ای رشد می کنند ، به ویژه هنگامی که مزایای ترافیک ارگانیک بیشتر و بیشتر به دانش مشترک برای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است.

به نوبه خود ، بازاریابی محتوا به صورت وبلاگ نویسی برای هدایت ترافیک ارگانیک و ورودی تبدیل شده است.

آیا بهینه سازی موتور جستجو بهتر است؟ ترافیک ارگانیک تر؟

وبلاگ نویسی همان چیزی است که اکثر مردم توصیه می کنند اما به طور پیوسته به یکی از اشباع ترین تاکتیک های بازاریابی تبدیل می شود که می توانید استفاده کنید.

Now اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع کننده بازاریابی ویدیویی [کیت رایگان]
چگونه می توان انتظار داشت که با هزاران سایت دیگر که سالهاست وبلاگ نویسی می کنند رقابت کند؟

این یک چالش واقعی است. به خصوص هنگامی که آنها در حال نوشتن پست های با کیفیت بالاتر و بک لینک بیشتر و رتبه بندی بالاتر هستند.

خوشبختانه ، یک جایگزین در حال ظهور است.

در حال حاضر ، ایجاد محتوا به سمت رسانه های مبتنی بر ویدئو در حال حرکت است. حتی برای صفحات فرود ، فیلم ها بهتر از متن تبدیل شده اند. بنابراین چرا هیچ یک از مشاغل تجاری وبلاگ خود را به نفع یک استراتژی اول ویدیو ترک نمی کنند؟

بزرگترین مانع؟ فیلم ها به عنوان یک تاکتیک بازاریابی غیرقابل دسترسی ، به ویژه برای مشاغل طرف کوچکتر ، شهرت دارند. و گرچه تا حدی درست است که فیلم ها معمولاً بیشتر از محتوای متنی وقت گیر و ساخته می شوند ، اما مشاغل کوچک تر می توانند با سرمایه گذاری در این روش موفقیت کسب کنند.

شما به فیلم نیاز دارید
ویدیو بر ترافیک آنلاین حاکم است. در حقیقت ، پیش بینی می شود اینترنت را در چند سال آینده به دست بگیرید. سیسکو تخمین می زند که تا 2021 ترافیک ویدیو 82٪ از کل ترافیک جهانی اینترنت را به خود اختصاص می دهد.

اکثر ترافیک اینترنت در حال حاضر مبتنی بر ویدئو است. و این تعداد فقط در حال افزایش است. چرا؟ مردم جلوی خواندن مطالب مبتنی بر متن را متوقف نکرده اند ، اما گرفتن و جلب توجه آنها سخت تر می شود.

55٪ از کل بازدیدهای صفحه بصورت آنلاین کمتر از 15 ثانیه مورد توجه قرار می گیرند. حتی در یک مطالعه قدیمی در سال 2008 از گروه Nielsen Norman ، ما شاهد آغاز این روند بودیم. این مطالعه نشان داد که بازدیدکنندگان به طور متوسط ​​فقط 20٪ از یک صفحه را بصورت آنلاین می خوانند. این بدان معناست که 80٪ از متن و محتوای صفحه شما توسط افراد واقعی دیده نمی شود یا خوانده نمی شود.

در مطالعه اخیر ، CoSchedule صفحات وبلاگ آنها را با استفاده از نقشه های حرارتی و پیمایشی تجزیه و تحلیل کرد تا نحوه تعامل افراد با صفحه خود را تشخیص دهد. آنها دریافتند که بیشتر خوانندگان فقط 20-30٪ مطالب برتر را می خوانند.

ترسناک ترین یافته؟ فقط 10٪ کاربرانی که در یک پست معین فرود آمده اند ، در پایین می خوانند.

مردم بلافاصله اطلاعات می خواهند.

آنها همیشه نمی خواهند یک پست وبلاگ 5000 کلمه ای را بخوانند تا اطلاعات خود را بدست آورند. آنها نمی خواهند یک صفحه فروش طولانی مدت بخوانند تا بدانند چگونه این محصول زندگی آنها را بهبود می بخشد.

این روند در بازاریابی دیجیتال بیشتر آشکار می شود زیرا شرکتهای بیشتری تمرکز خود را بر اجرای توزیع محتوای مبتنی بر ویدئو دارند:
یوتیوب و فیس بوک ویدئو به آرامی صحنه محتوا را به صورت آنلاین تسخیر می کنند.

از آنجا که وبلاگ نویسی اشباع تر می شود و رفتار کاربر به سمت ترافیک مبتنی بر ویدیو تغییر می کند ، جای تعجب نیست که چرا این سیستم عامل ها در حال جذب هستند.

در حال حاضر ، فیس بوک ماهانه بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد و یوتیوب با 1.5 میلیارد کاربر ماهانه کمی پشت آن است.
در حال حاضر ، یوتیوب تقریباً دو میلیارد کاربر ماهانه به خود می بالد که به طور متوسط ​​روزانه بیش از یک ساعت محتوای ویدئویی تماشا می کنند. پست های ویدیویی در فیس بوک نیز بسیار عقب نیستند. میزان کل ویدیوها در فیس بوک از 2014 تا 2015 سالانه 94 درصد افزایش یافته است. در نوامبر سال 2015 ، فیس بوک بیش از 8 میلیارد بازدید روزانه از ویدئو را تجربه کرد و در کمتر از یک سال بازدید ویدئو را دو برابر کرد.

مارک های زرنگ و دانا که از این روند پرش کرده اند ، در حال حاضر مزایای زودهنگام را می بینند.

به عنوان مثال ، مارک تجاری چاپگر سه بعدی Robo از این روند استفاده کرده و با اجرای تبلیغات ویدیویی در یوتیوب و فیس بوک 4.7 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

محتوای مبتنی بر ویدئو حال و آینده است (همانطور که ما آن را می شناسیم). این بخار را به خود جلب می کند ، و فقط آماده است که با گذشت سالها ، کشش بیشتری نیز داشته باشد.

وقتی می خواهید میزان ترافیک و فروش بیشتر شود ، محتوای ویدیو ضروری خواهد بود.

عناصر کلیدی یک فیلم با تبدیل بالا
همه محتوای فیلم تبدیل نمی شوند. شما نمی توانید فقط یک ویدیوی تصادفی را در صفحه مقصد خود پرتاب کنید و انتظار داشته باشید که تبدیلات را افزایش دهد.

در اینجا ما می خواهیم چند مورد از مهمترین عناصر یک ویدیوی تبدیل شده را بررسی کنیم و شرکت ها از آنها برای فروش بیشتر استفاده کرده اند.

آن را کوتاه و شیرین نگه دارید.
این شاید مهمترین عنصر در هدایت تبدیل ها با محتوای مبتنی بر ویدیو باشد. همانطور که زودتر مراجعه کردیم ، مطالعات نشان می دهد که مردم در مورد محتوای آنلاین بی صبرتر می شوند.

تعداد بسیار کمی از مردم می خواهند یک پست وبلاگ 20 دقیقه ای را بخوانند.

ما کمتر از گذشته می خوانیم زیرا خیلی وقت گیر است. همه ما اکنون پاسخ می خواهیم. هر چه سریعتر. دیروز.

و برای همراهی با آن ، نمی توانیم به راحتی یک پست وبلاگ یا یک صفحه فرود طولانی مدت را با یک فیلم 10 دقیقه ای جایگزین کنیم. هیچ کس به تماشای کل چیز نمی خواهد.

طبق مطالعه ای که توسط ویستیا در سال 2016 انجام شد ، با افزایش طول فیلم ، افت های زیادی در سطح نامزدی مشاهده می کنید.
طبق این مطالعه Wistia ، یک تا دو دقیقه قانون طلایی محتوای ویدئویی آنلاین نشان داده شده است. آنها 564،710 فیلم و بیش از 1.3 میلیارد بازدید ویدیو را برای جمع آوری این داده ها تجزیه و تحلیل کردند.

هنگامی که از نزدیک به نمودار نگاه می کنید ، می بینید که بعد از گذشت دو دقیقه یک افت شدید وجود دارد:
هر چقدر بیشتر طول بکشد تا به موضوع برسید ، افراد کمتری دور هم جمع می شوند. اما ، اگر استراتژی ویدیوی شما نیاز به فرم طولانی دارد ، آنرا عرق نکنید.

دومین نقطه شیرین که ویستیا مشخص کرد 6-12 دقیقه بود:
طبق تحقیقات آنها ، اگر کسی شش دقیقه بیشتر نماند ، احتمالاً چند دقیقه دیگر آن تعامل را ادامه خواهد داد.

چیزی بیشتر از این و شما نمی خواهید نتایج بهینه را ببینید.

بهترین شرط این است که اگر می خواهید تأثیر خود را به حداکثر برسانید ، محتوای ویدیوی خود را در حد 1-2 دقیقه نگه دارید. نمونه ای از ویدئوی صفحه موثر کوتاه فرود ، ویدیوی توضیح دهنده صفحه اصلی BuildFire است:
"نرخ تبدیل صفحه اصلی فعلی ما برای ثبت نام حدود 22٪ است. بدون فیلم توضیح دهنده اینقدر بالا نخواهد بود. " - یان بلین ، بنیانگذار و مدیر CMO از BuildFire

آنها از توضیح دهنده ویدیویی به سبک تبلیغاتی استفاده می کنند که برای 1:15 به طول می انجامد و پیشنهاد تجاری و ارزش را خلاصه می کند. و آنها مستقیماً به اصل مطلب می رسند. آنها با توضیح اینکه کاربران چگونه می توانند از محصول خود بهره مند شوند آن را کوتاه و شیرین نگه می دارند.

آیا می خواهید ویدیویی ایجاد کنید که با سرعت بالایی تبدیل شود؟ داده ها را دنبال کنید. فیلم های خود را بین نرخ 1-2 دقیقه نگه دارید تا نرخ تبدیل بهتر داشته باشید.

اندازه و جایگذاری فیلم خود را بهینه کنید.
وقتی صحبت از محتوای ویدیویی می شود همه چیز تفاوت ایجاد می کند. نمی توانید به یک ویدیو سیلی بزنید و تصور کنید که تبدیل ها در حال انجام است.

حتی اندازه فیلم ، قرارگیری و ابعاد آن می تواند نقش مهمی در نرخ تبدیل داشته باشد.

و هنگامی که به صفحات فرود شما رسید ، برای افزایش تبدیل می توانید هر کاری را انجام دهید انجام دهید. تجارت شما به آن بستگی دارد.

ویستیا تحقیقی را انجام داد که در آن آنها 95000 صفحه مختلف را خزیدند تا بفهمند که چگونه اندازه بر نرخ تبدیل در صفحات فرود تأثیر می گذارد. برای شروع ، آنها صفحه فرود معمول را به هفت منطقه مشخص تقسیم کردند:
همانطور که انتظار دارید ، محتوای ویدئو وقتی در مناطق یا بالاتر از حد بالا باشد ، بیشتر پخش می شود:

اگر می خواهید تبدیل بیشتری داشته باشید ، حتماً محتوای ویدئویی خود را در مناطق 1-3 نگه دارید. این بدان معنی است که بالاتر از برابر یا درست قبل از شروع صفحه شما خیلی طولانی می شود. به عنوان مثال ، بررسی کنید که BuildFire محتوای ویدیوی آنها را در منطقه 3 قرار دهد:
این به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان را با محتوای مقدماتی مقدماتی در صفحه مقصد خود گرم کنید بدون اینکه آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهید. اگر مستقیماً وارد یک ویدیو بدون زمینه شوید ، ممکن است خطر کمتری برای تبدیل داشته باشید.

بازدیدهای خود را با یک عنوان خلاصه گرم کنید و سپس وارد محتوای ویدئویی شوید.

اما این تمام نیست. ارتفاع و عرض ویدئو از عوامل مهم در میزان پخش و تبدیل است. طبق گفته ویستیا ، ویدیوهایی با عرض 401 تا 600 پیکسل برای رانندگی در نمایش های بیشتر بهترین خواهند بود:
علاوه بر این ، حداکثر ارتفاع فیلم 301 تا 450 پیکسل است:


این ابعاد رایج است که برای تولید ویدئویی مناسب است که بر صفحه شما مسلط نیست یا برای کلیک کردن بسیار کوچک به نظر می رسد.

بهینه سازی کلید بازی های بیشتر است. اگر می توانید نمایش های بیشتری دریافت کنید ، در گرفتن نرخ تبدیل بالاتر شگفت انگیز هستید. برای جمع بندی همه این موارد ، روی این عناصر تمرکز کنید:

بعد از اینکه زمینه را فراهم کردید ، ویدیوی خود را در مناطق 1-3 در صفحه فرود خود پخش کنید ، در حالت ایده آل بالاتر از برابر
از عرض فیلم 401-600 پیکسل استفاده کنید
از ارتفاع فیلم 301-450 پیکسل استفاده کنید
نحوه تولید یک فیلم تبلیغاتی با بودجه محدود.
اکنون که با عناصر اصلی موجود در تبدیل ویدیو آشنا شدید ، وقت آن است که با بودجه محدود ، یکی را به تنهایی ایجاد کنید.

با در نظر گرفتن تبدیل ها ، باید یک ویدیوی کوتاه و شیرین ایجاد کنید. در اینجا نحوه تولید یک ویدیوی تبلیغاتی با بودجه محدود وجود دارد که مطمئناً تبدیل خواهد شد.

1) یک اسکریپت جذاب ایجاد کنید.
اولین قدم برای تولید هر ویدیوی تبلیغاتی عالی با قیمت ارزان ، تهیه اسکریپت شخصی شما است. بیشتر بازاریابان یک شرکت را مستقیماً از دروازه استخدام می کنند تا یک اسکریپت ویدیویی تهیه کنند ، اما برای صرفه جویی در هزینه ، می توانید این مرحله را در تیم خود انجام دهید.

شما به فیلمنامه ویدئویی نیاز دارید که با مخاطبان خود طنین انداز شود. خوشبختانه ، شما اغلب می توانید بر اساس صفحه فرود موجود خود ، اسکریپتی ارائه دهید.

به عنوان مثال ، ببینید که BuildFire چگونه صفحه فرود خود را ساختار می دهد.

https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-create-a-professional-promo-video-on-budget

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما