محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

نحوه تغییر میزان مصرف فیلم در سال 2020 [تحقیقات جدید]


در سال 2020 ، ویدئو برای مصرف کنندگان مهمتر از گذشته است.

ما هر روز نمایش های مورد علاقه خود را پخش جریانی می کنیم ، فیلم های مفصلی را در YouTube تماشا می کنیم تا چیز جدیدی یاد بگیریم ، یا رویدادها ، س Qالات و پرسش و مصاحبه ها را از طریق ویدئوی زنده دنبال می کنیم.

جای تعجب نیست که محبوبیت فعلی محتوای ویدئویی تا حدودی به دلیل مصرف کنندگان هزار ساله و Gen Z است. این گروه های سنی نسبت به گروه های سنی بالاتر به اینترنت متصل هستند ، و ترجیح می دهند سرگرم شوند یا چیزهای جدیدی را از فیلم های آنلاین یاد بگیرند.

در این مرحله ، بازاریابان می دانند که باید در استراتژی بازاریابی خود از ویدئو استفاده کنند. براساس گزارش بازاریابی HubSpot در سال 2020 ، ویدیو رقیبان سنگین وزن مانند ایمیل ، وبلاگ نویسی و اینفوگرافیک را به عنوان پرکاربردترین نوع محتوای بازاریابی شکست داد.

علاقه به ویدیو تعجب آور و جدید نیست. در طول قرن گذشته شاهد حرکت ویدیو از تلویزیون های سیاه و سفید به سمت تلفن های هوشمند و تبلت ها بوده ایم. از آنجا که مصرف کنندگان مشاهده کرده اند که این محتوا در نوک انگشتان ما بیشتر می شود ، مارک ها روشهای جدیدی را برای پیاده سازی ویدیو در بازاریابی خود کشف کرده اند.

اکنون ، ما بیش از آنکه در یادگیری یک محصول به تبلیغات تجاری در طول شبکه های ارتباطی مورد علاقه خود اعتماد کنیم ، مملو از فیلم های بازاریابی در سراسر شبکه های اجتماعی ، برنامه های پخش جریانی و صفحات نتایج جستجو هستیم.

ویدیو به هر کجا نمی رود ، اما همیشه در حال گسترش ، تغییر و تحول است تا متناسب با نیازهای جدید مصرف کننده و سیستم عامل های جدید باشد.

با ادامه تکامل این محتوا با هر نسل جدید ، بازاریابان باید به تحقیق درباره علایق ، سرگرمی ها و رفتارهای مصرف کنندگان ویدیو ادامه دهند.

در این پست وبلاگ ، من شش روش تحقیق را تغییر می دهم که عادت های مصرف ویدیو را تغییر می دهد و بازاریابان چگونه می توانند استراتژیک پاسخ دهند.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [نسخه 2020]
چگونه مصرف ویدیو در سال 2020 تغییر می کند
1. مصرف کنندگان شروع به اتکا به فیلم های بازاریابی از مارک ها می کنند.
در گذشته ، مصرف کنندگان از وب سایت ها بازدید می کردند ، به بررسی های آنلاین ، مشاهده تبلیغات می پرداختند ، و شاید برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول چند ویدیوی YouTube را جستجو کنند. اکنون ، با در دسترس بودن فیلم در هر شبکه اصلی رسانه های اجتماعی ، آنها می آموزند که در مرحله تحقیق خود بیشتر به این نوع محتوا اعتماد کنند.

در حالی که مارک ها بیشتر از هر زمان دیگری از طریق بازاریابی ویدئویی شاهد تعامل هستند ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای انتظار دیدن این نوع محتوای مارک ها را دارند. حتی در سال 2018 ، 87٪ از مصرف کنندگان گفتند که می خواهند ویدیوی بیشتری از مارک ها را در سال آینده ببینند.

در سال 2020 احتمالاً انتظارات برندها برای تهیه فیلم های بازاریابی قوی تر شده است. هر روز ، مصرف کنندگان از نسخه ی نمایشی محصول ، بازبینی ویدئو و جعبه گشایی استفاده می کنند تا در مورد محصولات قبل از خرید اطلاعات کسب کنند.

افزایش انتظارات از محتوای ویدیویی برای شما به عنوان یک بازاریاب چه معنایی دارد؟ خوب ، اگر یک چشم انداز به یک محصول یا خدمات در صنعت شما علاقه مند است ، به دنبال بررسی فیلم یا آموزش است و نمی تواند هیچ ارتباطی با پیشنهاد برند شما پیدا کند ، ممکن است کالایی را از مارک دیگری خریداری کند.

چرا؟ فیلم ها به مصرف کنندگان این فرصت را می دهند تا ببینند که چگونه یک محصول یا خدمات در زندگی واقعی کار می کند ، قبل از خرید کالای موجود ، عیب های خود را کشف کرده و کاراکترهایی را که ممکن است در توضیحات مبتنی بر متن بیاموزند ، شناسایی کند. همچنین ممکن است این محتوا نسبت به عکس محصول ویرایش شده معتبرتر باشد ، که می تواند اعتماد مصرف کننده به یک مارک یا پیشنهاد را تقویت کند.

2. نیمی از ژنرال Z و Millennials "نمی دانند که آنها چگونه زندگی می کنند بدون فیلم."
برای برخی ، این خیلی شوکه کننده نیست. هر نسل جدید بیشتر از آخرین فیلم آنلاین تماشا کرده است. با این حال ، وقتی صحبت از افراد زیر 34 سال انجام می شود ، فیلم ها بیشتر از گذشته تأثیر بر زندگی روزمره می گذارند. در نظرسنجی یوتیوب ، 50٪ از افراد در هر دو نسل گفتند که "نمی توانند بدون فیلم در زندگی روزمره زندگی کنند".

جدا از استفاده از ویدئو برای سرگرمی ، هزاره و Gen Z ترجیح می دهند برای اهداف جمع آوری اطلاعات فیلم تماشا کنند. حتی در مورد یادگیری یک مارک یا محصول جدید ، این گروه های سنی ترجیح می دهند توضیح دهندگان ویدئو ، دموی محصول یا سایر فیلم های بازاریابی را به سادگی مطالعه آنلاین درباره یک شرکت معرفی کنند.

با هزاره های نزدیک به 40 سالگی و ژنرال Z شروع به به دست آوردن قدرت خرید کامل می کنند ، این احتمال وجود دارد که اگر این دو گروه سنی نیستند به زودی بخش عمده ای از مخاطبان شما را به خود اختصاص دهند.

در این مرحله ، بازاریابانی که قصد جذب این دو نسل را دارند باید در نظر داشته باشند که استراتژی های ویدئویی را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت های خود آزمایش کنند. اگرچه این گروه های سنی ممکن است به طور مرتب از ویدئو برای مقاصد سرگرمی استفاده کنند ، همچنین به احتمال زیاد آنها از آن استفاده می کنند تا درمورد محصولات یا مارک هایی که ارزش سرمایه گذاری دارند بیشتر بدانید. ، ممکن است آنها آن را پیدا کنند ، آن را تماشا کنند و از این محتوا برای تأیید مناسب بودن این خرید برای آنها استفاده کنند.

 

3- مصرف کنندگان فیلم می خواهند از زندگی روزمره راحت شوند - یا فرار کنند.
در گذشته ، نسل های قدیمی ممکن بود برای فرار از استرس های زندگی روزمره ، طنز تلویزیونی مورد علاقه خود را روشن کرده یا به سینما رفته باشند. در حالی که سیستم عامل ها با در اختیار گرفتن مصرف کنندگان جوان بازار ویدئو تغییر کرده اند ، اما نیاز غریزی به محتوای آرامش بخش یا سرگرم کننده تغییر نکرده است.

هنگامی که از آنها خواسته شد تا دلایل تماشای محتوای ویدئویی توسط مصرف کنندگان را رتبه بندی کنند ، شرکت کنندگان در نظرسنجی YouTube گفتند که آنها در درجه اول فیلم ها را تماشا می کنند تا "آرام و راحت باشند". بعلاوه ، چهارمین دلیل رایج در تماشای فیلم توسط مردم ، خندیدن آنها توسط این محتوا است. علاوه بر این ، مردم عنوان کردند ، "باعث می شود دنیای اطرافم را فراموش کنم" به عنوان هفتمین دلیل شایع برای تماشای فیلم ها.
به عنوان یک بازاریاب ، شما نباید تمام وقت و هزینه خود را صرف ایجاد محتوای بی ذهن کنید که بیننده های شما را آرام کند یا به آنها بخندید. اما ، می توانید به یاد داشته باشید که بسیاری از بینندگان همچنان به دنبال سرگرمی یا شیفتگی محتوای شما هستند.

حتی هنگام ساختن یک ویدیوی بازاریابی آموزنده ، می توانید حکایت های خنده دار را آزمایش کنید یا سایر ویژگی های سرگرم کننده را اضافه کنید. آیا به افزودن عناصر سرگرم کننده به فیلم بازاریابی بعدی خود علاقه دارید؟ از مارک های بزرگی که به طور م humorثر از طنز در بازاریابی خود استفاده می کنند الهام بگیرید.

4- مصرف کنندگان می خواهند در مورد طعم و علاقه خود بیشتر بدانند.
گذشته از جستجوی فرار ، بینندگان YouTube انگیزه تماشای محتوایی را دارند که به آنها چیزهای جدید می آموزد ، به ویژه وقتی که مربوط به احساسات ، علایق ، سرگرمی ها یا علل اجتماعی آنها باشد. در حالی که دومین دلیل رایج برای تماشای یک فیلم این بود ، "چیز جدیدی به من می آموزد" ، اما مردم گفتند که آنها محتوایی را در اولویت قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد "بیشتر در علایق خود فرو روند" یا "مربوط به" احساسات خود هستند.

شانس محصول شما مربوط به علاقه های شخصی ، سرگرمی ، اشتیاق یا شغل شما است. این نوع شخصی است که می خواهید فیلم های خود را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

ایجاد یک شخصیت خریدار و مخاطبان هدف در اطراف این نوع افراد ، به شما کمک می کند موضوعات ویدئویی را که برای آنها ارزش قائل هستند ، از آنها بهره مند می شوند و نام تجاری شما را برای انتشار بخاطر بسپارند ، شناسایی کنید.

5- مصرف کنندگان اهمیتی نمی دهند که به نظر می رسد فیلم شما بودجه زیادی دارد.
یک تصور غلط رایج وجود دارد که فیلم های بازاریابی نیاز به بزرگترین ستاره های هالیوود دارند و باید در استودیویی با قیمت بالا فیلمبرداری شوند. در سال 2020 ، به عنوان بازاریابان به طور فزاینده ای از راه دور ویدئو تولید می کنند ، این افسانه قطعاً از بین رفته است.

اما ، اگر نیروی کار در حال رشد بازاریابی ویدیویی شما را قانع نکرده است که فیلم های با بودجه کم هنوز هم می توانند مؤثر باشند ، آنچه در مورد YouTube در بررسی خود کشف کرده است:

هنگامی که از مصرف کنندگان می خواستند دلایل اصلی تماشای فیلم ها را رتبه بندی کنند ، با کمال تعجب "کیفیت تولید بالا" و "بازیگران مشهور" به انتهای لیست نزدیک شدند.
جدا از رتبه بندی ویژگی های ویدیوی با بودجه بالا به عنوان کمترین دلیل تماشای فیلم ها ، هزاره ها و Gen Z با گروه های سنی بالاتر تفاوت بیشتری دارند ، زیرا آنها بیشتر از محتوای تولید شده توسط کاربر نسبت به فیلم های حرفه ای استقبال می کنند. این ممکن است نشان دهد که مارک ها می توانند هنگام ایجاد فیلم های بازاریابی ، از محتوای ایجاد شده توسط مشتریان یا طرفداران خود استفاده کنند:

در این مرحله ، روش های زیادی برای تولید یک فیلم مقرون به صرفه با کیفیت عالی از هر خانه یا فضای کاری وجود دارد. و گرچه برای راه اندازی این محتوا هنوز زمان و هزینه لازم است ، فیلم های بازاریابی م madeثر ساخته شده در هر کجا می توانند سطح آگاهی شما از برند را افزایش دهند.

6. نسل های جوان محتوای طولانی تری را تماشا می کنند.
یک عضو Gen Gen متوسط ​​به طور متوسط ​​هشت ثانیه است. این چهار ثانیه کمتر از هزاره است. اما اگرچه توجه ژنرال Z برای گشت و گذار عمومی آنلاین ممکن است بسیار کوتاه باشد ، اما فیلم های طولانی مدت که مورد علاقه آنها هستند می توانند توجه آنها را جلب کنند - و آن را حفظ کنند.
پذیرش محتوای بلند مدت با هر نسل جدید چیز جدیدی نیست. طبق مطالعه یوتیوب ، هزاره ها بیشتر از نسخه های Gen X خود فیلم های با فرم طولانی تر تماشا می کردند.

به عنوان یک بازاریاب ، با تنظیم سرعت محتوای ویدئویی ، باید توجه هر نسل جدید را در ذهن داشته باشید.

ویدیوی شما فقط چند ثانیه طول می کشد تا توجه یک عضو هزاره یا ژنرال Z را به خود جلب کند زیرا آنها بی هدف در یک صفحه خبر رسانه های اجتماعی پیمایش می کنند. با این حال ، اگر ویدیوی شما بلافاصله بینندگان را ضبط می کند و سپس به ارائه اطلاعات سرگرم کننده ، با ارزش یا جالب در کل ادامه می دهد ، این گروه های سنی ممکن است همه چیز را تماشا کنند - حتی اگر طرف طولانی تر باشد.

قبل از اینکه یک ویدیوی بازاریابی را به صورت آنلاین قرار دهید ، دوباره آن را از نقطه نظر یک مصرف کننده تا حدودی شلوغ تماشا کنید. سپس ، از خود بپرسید ، "آیا این ویدیو بینندگان را به سرعت به سمت عمل جلب می کند و توجه آنها را حفظ می کند؟" اگر نگران هستید که قسمت های ویدیوی شما کسل کننده به نظر می رسد ، ممکن است بخواهید آن را کوتاه کنید. اما اگر تیم شما فکر می کند کل زمان سرگرم کننده یا آموزنده است ، می توانید با انتشار فیلم طولانی تر خود آزمایش کرده و از نتایج آن مطلع شوید.

پیمایش ویدئو در سال 2020
با هر نسل جدید ، دنیای ویدیو به تکامل خود ادامه می دهد.

با این حال ، در این مرحله ، چشم انداز فیلم به نفع بازاریابان تغییر می کند. مصرف کنندگان نه تنها ترجیح می دهند از طریق محتوای ویدیویی در مورد مارک ها اطلاعات کسب کنند ، بلکه از آنها به عنوان ابزاری ضروری در مرحله جمع آوری اطلاعات سفر خریدار خود استفاده می کنند.

علاوه بر این ، اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان ویدیو در حال حاضر سعی در یادگیری چیز جدیدی در مورد یک علاقه یا سرگرمی دارند ، نه اینکه فقط از ویدئو برای سرگرمی خود استفاده کنند. این بدان معناست که بازاریاب ها می توانند فیلم های آموزشی را در استراتژی خود به کار گیرند و محتوایی را که مربوط به موقعیت خاص آنها است به مصرف کنندگان ارائه دهند و در عین حال یک مارک یا محصول را نیز بازاریابی کنند.

در سال 2020 برای موفقیت به عنوان بازاریاب نیازی به بودجه ویدئویی با قیمت بالا ندارید. شما فقط باید محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را درگیر ، آموزش و فریب دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد یک فیلم بازاریابی برنده - حتی با بودجه - این نحوه ارسال را بررسی کنید. برای نکات تبلیغاتی تاکتیکی ، راهنمای نهایی بازاریابی ویدیویی را ببینید.

hubspot

انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹

چگونه می توان یک فیلم تبلیغاتی حرفه ای با بودجه کمتری ساخت


هر روز میلیون ها میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. این چند سال است که درست است.

و این تعداد با افزایش سایت های آنلاین جدید که همه برای یک بازدید از سایت های با ارزش رقابت می کنند ، به طور فزاینده ای رشد می کنند ، به ویژه هنگامی که مزایای ترافیک ارگانیک بیشتر و بیشتر به دانش مشترک برای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است.

به نوبه خود ، بازاریابی محتوا به صورت وبلاگ نویسی برای هدایت ترافیک ارگانیک و ورودی تبدیل شده است.

آیا بهینه سازی موتور جستجو بهتر است؟ ترافیک ارگانیک تر؟

وبلاگ نویسی همان چیزی است که اکثر مردم توصیه می کنند اما به طور پیوسته به یکی از اشباع ترین تاکتیک های بازاریابی تبدیل می شود که می توانید استفاده کنید.

Now اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع کننده بازاریابی ویدیویی [کیت رایگان]
چگونه می توان انتظار داشت که با هزاران سایت دیگر که سالهاست وبلاگ نویسی می کنند رقابت کند؟

این یک چالش واقعی است. به خصوص هنگامی که آنها در حال نوشتن پست های با کیفیت بالاتر و بک لینک بیشتر و رتبه بندی بالاتر هستند.

خوشبختانه ، یک جایگزین در حال ظهور است.

در حال حاضر ، ایجاد محتوا به سمت رسانه های مبتنی بر ویدئو در حال حرکت است. حتی برای صفحات فرود ، فیلم ها بهتر از متن تبدیل شده اند. بنابراین چرا هیچ یک از مشاغل تجاری وبلاگ خود را به نفع یک استراتژی اول ویدیو ترک نمی کنند؟

بزرگترین مانع؟ فیلم ها به عنوان یک تاکتیک بازاریابی غیرقابل دسترسی ، به ویژه برای مشاغل طرف کوچکتر ، شهرت دارند. و گرچه تا حدی درست است که فیلم ها معمولاً بیشتر از محتوای متنی وقت گیر و ساخته می شوند ، اما مشاغل کوچک تر می توانند با سرمایه گذاری در این روش موفقیت کسب کنند.

شما به فیلم نیاز دارید
ویدیو بر ترافیک آنلاین حاکم است. در حقیقت ، پیش بینی می شود اینترنت را در چند سال آینده به دست بگیرید. سیسکو تخمین می زند که تا 2021 ترافیک ویدیو 82٪ از کل ترافیک جهانی اینترنت را به خود اختصاص می دهد.

اکثر ترافیک اینترنت در حال حاضر مبتنی بر ویدئو است. و این تعداد فقط در حال افزایش است. چرا؟ مردم جلوی خواندن مطالب مبتنی بر متن را متوقف نکرده اند ، اما گرفتن و جلب توجه آنها سخت تر می شود.

55٪ از کل بازدیدهای صفحه بصورت آنلاین کمتر از 15 ثانیه مورد توجه قرار می گیرند. حتی در یک مطالعه قدیمی در سال 2008 از گروه Nielsen Norman ، ما شاهد آغاز این روند بودیم. این مطالعه نشان داد که بازدیدکنندگان به طور متوسط ​​فقط 20٪ از یک صفحه را بصورت آنلاین می خوانند. این بدان معناست که 80٪ از متن و محتوای صفحه شما توسط افراد واقعی دیده نمی شود یا خوانده نمی شود.

در مطالعه اخیر ، CoSchedule صفحات وبلاگ آنها را با استفاده از نقشه های حرارتی و پیمایشی تجزیه و تحلیل کرد تا نحوه تعامل افراد با صفحه خود را تشخیص دهد. آنها دریافتند که بیشتر خوانندگان فقط 20-30٪ مطالب برتر را می خوانند.

ترسناک ترین یافته؟ فقط 10٪ کاربرانی که در یک پست معین فرود آمده اند ، در پایین می خوانند.

مردم بلافاصله اطلاعات می خواهند.

آنها همیشه نمی خواهند یک پست وبلاگ 5000 کلمه ای را بخوانند تا اطلاعات خود را بدست آورند. آنها نمی خواهند یک صفحه فروش طولانی مدت بخوانند تا بدانند چگونه این محصول زندگی آنها را بهبود می بخشد.

این روند در بازاریابی دیجیتال بیشتر آشکار می شود زیرا شرکتهای بیشتری تمرکز خود را بر اجرای توزیع محتوای مبتنی بر ویدئو دارند:
یوتیوب و فیس بوک ویدئو به آرامی صحنه محتوا را به صورت آنلاین تسخیر می کنند.

از آنجا که وبلاگ نویسی اشباع تر می شود و رفتار کاربر به سمت ترافیک مبتنی بر ویدیو تغییر می کند ، جای تعجب نیست که چرا این سیستم عامل ها در حال جذب هستند.

در حال حاضر ، فیس بوک ماهانه بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد و یوتیوب با 1.5 میلیارد کاربر ماهانه کمی پشت آن است.
در حال حاضر ، یوتیوب تقریباً دو میلیارد کاربر ماهانه به خود می بالد که به طور متوسط ​​روزانه بیش از یک ساعت محتوای ویدئویی تماشا می کنند. پست های ویدیویی در فیس بوک نیز بسیار عقب نیستند. میزان کل ویدیوها در فیس بوک از 2014 تا 2015 سالانه 94 درصد افزایش یافته است. در نوامبر سال 2015 ، فیس بوک بیش از 8 میلیارد بازدید روزانه از ویدئو را تجربه کرد و در کمتر از یک سال بازدید ویدئو را دو برابر کرد.

مارک های زرنگ و دانا که از این روند پرش کرده اند ، در حال حاضر مزایای زودهنگام را می بینند.

به عنوان مثال ، مارک تجاری چاپگر سه بعدی Robo از این روند استفاده کرده و با اجرای تبلیغات ویدیویی در یوتیوب و فیس بوک 4.7 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

محتوای مبتنی بر ویدئو حال و آینده است (همانطور که ما آن را می شناسیم). این بخار را به خود جلب می کند ، و فقط آماده است که با گذشت سالها ، کشش بیشتری نیز داشته باشد.

وقتی می خواهید میزان ترافیک و فروش بیشتر شود ، محتوای ویدیو ضروری خواهد بود.

عناصر کلیدی یک فیلم با تبدیل بالا
همه محتوای فیلم تبدیل نمی شوند. شما نمی توانید فقط یک ویدیوی تصادفی را در صفحه مقصد خود پرتاب کنید و انتظار داشته باشید که تبدیلات را افزایش دهد.

در اینجا ما می خواهیم چند مورد از مهمترین عناصر یک ویدیوی تبدیل شده را بررسی کنیم و شرکت ها از آنها برای فروش بیشتر استفاده کرده اند.

آن را کوتاه و شیرین نگه دارید.
این شاید مهمترین عنصر در هدایت تبدیل ها با محتوای مبتنی بر ویدیو باشد. همانطور که زودتر مراجعه کردیم ، مطالعات نشان می دهد که مردم در مورد محتوای آنلاین بی صبرتر می شوند.

تعداد بسیار کمی از مردم می خواهند یک پست وبلاگ 20 دقیقه ای را بخوانند.

ما کمتر از گذشته می خوانیم زیرا خیلی وقت گیر است. همه ما اکنون پاسخ می خواهیم. هر چه سریعتر. دیروز.

و برای همراهی با آن ، نمی توانیم به راحتی یک پست وبلاگ یا یک صفحه فرود طولانی مدت را با یک فیلم 10 دقیقه ای جایگزین کنیم. هیچ کس به تماشای کل چیز نمی خواهد.

طبق مطالعه ای که توسط ویستیا در سال 2016 انجام شد ، با افزایش طول فیلم ، افت های زیادی در سطح نامزدی مشاهده می کنید.
طبق این مطالعه Wistia ، یک تا دو دقیقه قانون طلایی محتوای ویدئویی آنلاین نشان داده شده است. آنها 564،710 فیلم و بیش از 1.3 میلیارد بازدید ویدیو را برای جمع آوری این داده ها تجزیه و تحلیل کردند.

هنگامی که از نزدیک به نمودار نگاه می کنید ، می بینید که بعد از گذشت دو دقیقه یک افت شدید وجود دارد:
هر چقدر بیشتر طول بکشد تا به موضوع برسید ، افراد کمتری دور هم جمع می شوند. اما ، اگر استراتژی ویدیوی شما نیاز به فرم طولانی دارد ، آنرا عرق نکنید.

دومین نقطه شیرین که ویستیا مشخص کرد 6-12 دقیقه بود:
طبق تحقیقات آنها ، اگر کسی شش دقیقه بیشتر نماند ، احتمالاً چند دقیقه دیگر آن تعامل را ادامه خواهد داد.

چیزی بیشتر از این و شما نمی خواهید نتایج بهینه را ببینید.

بهترین شرط این است که اگر می خواهید تأثیر خود را به حداکثر برسانید ، محتوای ویدیوی خود را در حد 1-2 دقیقه نگه دارید. نمونه ای از ویدئوی صفحه موثر کوتاه فرود ، ویدیوی توضیح دهنده صفحه اصلی BuildFire است:
"نرخ تبدیل صفحه اصلی فعلی ما برای ثبت نام حدود 22٪ است. بدون فیلم توضیح دهنده اینقدر بالا نخواهد بود. " - یان بلین ، بنیانگذار و مدیر CMO از BuildFire

آنها از توضیح دهنده ویدیویی به سبک تبلیغاتی استفاده می کنند که برای 1:15 به طول می انجامد و پیشنهاد تجاری و ارزش را خلاصه می کند. و آنها مستقیماً به اصل مطلب می رسند. آنها با توضیح اینکه کاربران چگونه می توانند از محصول خود بهره مند شوند آن را کوتاه و شیرین نگه می دارند.

آیا می خواهید ویدیویی ایجاد کنید که با سرعت بالایی تبدیل شود؟ داده ها را دنبال کنید. فیلم های خود را بین نرخ 1-2 دقیقه نگه دارید تا نرخ تبدیل بهتر داشته باشید.

اندازه و جایگذاری فیلم خود را بهینه کنید.
وقتی صحبت از محتوای ویدیویی می شود همه چیز تفاوت ایجاد می کند. نمی توانید به یک ویدیو سیلی بزنید و تصور کنید که تبدیل ها در حال انجام است.

حتی اندازه فیلم ، قرارگیری و ابعاد آن می تواند نقش مهمی در نرخ تبدیل داشته باشد.

و هنگامی که به صفحات فرود شما رسید ، برای افزایش تبدیل می توانید هر کاری را انجام دهید انجام دهید. تجارت شما به آن بستگی دارد.

ویستیا تحقیقی را انجام داد که در آن آنها 95000 صفحه مختلف را خزیدند تا بفهمند که چگونه اندازه بر نرخ تبدیل در صفحات فرود تأثیر می گذارد. برای شروع ، آنها صفحه فرود معمول را به هفت منطقه مشخص تقسیم کردند:
همانطور که انتظار دارید ، محتوای ویدئو وقتی در مناطق یا بالاتر از حد بالا باشد ، بیشتر پخش می شود:

اگر می خواهید تبدیل بیشتری داشته باشید ، حتماً محتوای ویدئویی خود را در مناطق 1-3 نگه دارید. این بدان معنی است که بالاتر از برابر یا درست قبل از شروع صفحه شما خیلی طولانی می شود. به عنوان مثال ، بررسی کنید که BuildFire محتوای ویدیوی آنها را در منطقه 3 قرار دهد:
این به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان را با محتوای مقدماتی مقدماتی در صفحه مقصد خود گرم کنید بدون اینکه آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهید. اگر مستقیماً وارد یک ویدیو بدون زمینه شوید ، ممکن است خطر کمتری برای تبدیل داشته باشید.

بازدیدهای خود را با یک عنوان خلاصه گرم کنید و سپس وارد محتوای ویدئویی شوید.

اما این تمام نیست. ارتفاع و عرض ویدئو از عوامل مهم در میزان پخش و تبدیل است. طبق گفته ویستیا ، ویدیوهایی با عرض 401 تا 600 پیکسل برای رانندگی در نمایش های بیشتر بهترین خواهند بود:
علاوه بر این ، حداکثر ارتفاع فیلم 301 تا 450 پیکسل است:


این ابعاد رایج است که برای تولید ویدئویی مناسب است که بر صفحه شما مسلط نیست یا برای کلیک کردن بسیار کوچک به نظر می رسد.

بهینه سازی کلید بازی های بیشتر است. اگر می توانید نمایش های بیشتری دریافت کنید ، در گرفتن نرخ تبدیل بالاتر شگفت انگیز هستید. برای جمع بندی همه این موارد ، روی این عناصر تمرکز کنید:

بعد از اینکه زمینه را فراهم کردید ، ویدیوی خود را در مناطق 1-3 در صفحه فرود خود پخش کنید ، در حالت ایده آل بالاتر از برابر
از عرض فیلم 401-600 پیکسل استفاده کنید
از ارتفاع فیلم 301-450 پیکسل استفاده کنید
نحوه تولید یک فیلم تبلیغاتی با بودجه محدود.
اکنون که با عناصر اصلی موجود در تبدیل ویدیو آشنا شدید ، وقت آن است که با بودجه محدود ، یکی را به تنهایی ایجاد کنید.

با در نظر گرفتن تبدیل ها ، باید یک ویدیوی کوتاه و شیرین ایجاد کنید. در اینجا نحوه تولید یک ویدیوی تبلیغاتی با بودجه محدود وجود دارد که مطمئناً تبدیل خواهد شد.

1) یک اسکریپت جذاب ایجاد کنید.
اولین قدم برای تولید هر ویدیوی تبلیغاتی عالی با قیمت ارزان ، تهیه اسکریپت شخصی شما است. بیشتر بازاریابان یک شرکت را مستقیماً از دروازه استخدام می کنند تا یک اسکریپت ویدیویی تهیه کنند ، اما برای صرفه جویی در هزینه ، می توانید این مرحله را در تیم خود انجام دهید.

شما به فیلمنامه ویدئویی نیاز دارید که با مخاطبان خود طنین انداز شود. خوشبختانه ، شما اغلب می توانید بر اساس صفحه فرود موجود خود ، اسکریپتی ارائه دهید.

به عنوان مثال ، ببینید که BuildFire چگونه صفحه فرود خود را ساختار می دهد.

https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-create-a-professional-promo-video-on-budget

انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹

مستند


همانطور که می دانیم سینمای مستند مقاصد غیر تجاری را دنبال می کند و هدف آن سرگرمی های سطحی و زودگذر برای تماشاگر نیست به همین دلیل این سینما نوآوری های زیادی برای فرهنگ سازی ایفا نموده که حتی آن را بعنوان سینمای سالم معرفی می کنند . وقتی سینمایی غیر تجاری باشد ، دیگر پیچیدگی هایی در خصوص چگونگی تولید و مسائل اقتصادی بر آن حاکم نیست و در این صورت می توان آن را سینمای مستقل نیز خواند که سینمای مستند این مورد را در بر می گیرد.

 

نحوه کار طلوع فیلم در فیلمسازی مستند

موسسه طلوع فیلم معتقد است برای شناختن بخش هایی از زندگی باید از ظرفیت های سینما برای جستجوی دنیای اطراف استفاده کرد و تمام سعی اش بر آن است که نیروهای متخصص و در خور توجه را برای ساخت یک مستند فراگیر در اختیار شما مستندسازان عزیز قرار داده و همچنین از ایده های کارساز در این زمینه نیز استقبال می نماید .

لذا در پایان باید خاطرنشان کرد که سینمای مستند حرکات طبیعی یا خود به خودی انسان را روی پرده به نمایش در می آورد که این امر ارزش ویژه ای در هنر هفتم دارد. سایت ویکی پدیا نیز اطلاعاتی راجع به فیلم مستند، ارائه داده و انواع مستند را معرفی کرده است، که همگی در موسسه طلوع فیلم، تولید و ساخته می شوند. جهت سفارش ساخت مستند، تماس بگیرید .

برای مطالعه بیشتر از سایت طلوع فیلم، کلیک کنید.

انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹

تیزر در کمپین های تبلیغاتی


ما انسان ها به طور طبیعی کنجکاو هستیم. ما آرزو می کنیم بدانیم که چه چیزی در اطراف ما اتفاق می افتد و همیشه با همه چیز به روز هستیم . اگر چیزی وجود دارد که ما را کنجکاو می کند ، باید بیشتر در مورد آن بدانیم و بدانیم که در مورد چیست. به همین دلیل است که تیزر تبلیغاتی در اینترنت یا کمپین هایی که باعث ایجاد کنجکاوی می شوند هم برای جذب کاربران جدید و هم برای راه اندازی محصولات جدید بسیار عالی هستند. هدف اصلی یک تیزر تبلیغاتی یا آگهی بازرگانی ایجاد کنجکاوی کاربر است. در بیشتر اوقات ، این نوع کمپین ها محصول را فاش نمی کنند ، اما همیشه ویژگی های متفاوتی از برند را نشان می دهند: تایپوگرافی ، رنگ ها ، سبک و غیره. بنابراین ، ما می توانیم یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی را به عنوان یک قطعه تبلیغاتی تعریف کنیم که اغلب به عنوان پیش زمینه یک کمپین اصلی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً حداقل اطلاعات را با هدف بازی با ذهن و احساسات ارائه می دهند و بدین ترتیب کنجکاوی کاربران را تحریک می کنند. این یک ابزار ایده آل برای تولید انتظارات بزرگ است.

 

کمپین های تبلیغاتی چگونه کار می کنند؟

نکته خوب در مورد کمپین های تبلیغاتی اینترنتی این است که می توانند با هر نوع بستر ارتباطی سازگار شوند. اگر بودجه زیادی برای راه اندازی کمپین ندارید ، شبکه های اجتماعی یک کانال بسیار محبوب و همچنین بسیار ارزان است. آنها اساساً کمپین های خوبی برای محصولات یا خدمات جدید هستند ، زیرا به شما امکان می دهند توجه مشتری را به خود جلب کنید .. علاوه بر این ، اگر کمپین خوبی باشد و سطح کنجکاوی خوبی ایجاد کند ، مانند آتش سوزی در بین کاربران پخش می شود.

 

مراحل ایجاد یک فعالیت تبلیغاتی

هنگامی که استفاده از فعالیت های تبلیغاتی در اینترنت را در نظر می گیرید ، لازم است جنبه های زیر را در نظر بگیرید:

محصول جدید

همیشه بهتر است هنگام راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید ، از یک کمپین تبلیغاتی استفاده کنید. با این وجود ، این اجباری نیست و کمپین های تبلیغاتی در اینترنت وجود دارد که محصول مهمترین چیز نیست.

 

پیام جذاب

پیامی که شما استفاده می کنید ، جوهره تبلیغاتی شما است ، زیرا اگر بتواند کنجکاوی خود را تحریک کند ، تعداد زیادی از افراد را به خود جذب می کند. سعی کنید سرنخ هایی راجع به چه چیزی راه اندازی کنید ، در حالی که همه موارد موجود در پیام را فاش نمی کنید ، زیرا در غیر این صورت ، شما از ابتدا کنجکاوی کاربران را خواهید کشت. جزییات جالب را برای پایان ذخیره کنید ، اما فقط به اندازه کافی فاش کنید تا علاقه ایجاد کنید. ترفند برای پیدا کردن تعادل است ، و حتی اگر این بیشتر اوقات دشوار باشد ، می توان با زمان و سازماندهی یک پیام عالی ایجاد کرد.

 

کانال های انتشار کافی

انتخاب این رسانه ها که از طریق رسانه های تبلیغاتی پخش می شود نیز حائز اهمیت است. در گذشته ، معمولاً استفاده از رسانه های جمعی مانند تلویزیون یا روزنامه ها و در بسیاری از موارد از بیلبوردهای تبلیغاتی پشتیبانی می شد. امروزه شبکه های اجتماعی به بهترین متحد کمپین های تبلیغاتی اینترنتی تبدیل شده اند. بیشتر افراد از نوعی سکو استفاده می کنند و شبکه های اجتماعی این توانایی را دارند که همه چیز را به راحتی و با سرعت بسیار خوبی پخش کنند.

 

تعیین تاریخ

برنامه تبلیغات باید به خوبی شناخته شود. شما همیشه باید تاریخ را در آگهی، تبلیغ کنید تا اطلاعات کاربران را در مورد زمان عرضه محصول ، خدمات یا کمپین تبلیغاتی که تبلیغ می کنید ارائه دهید. مهم این است که خیلی صبر نکنید ، زیرا اگر مدت زیادی منتظر باشید ، سطح کنجکاوی کاربر کاهش می یابد و دیگر به آنها علاقه ای نخواهد داشت. یک دوره از یک تا سه هفته زمان ایده آل است. در غیر این صورت ، شما ریسک می کنید که تبلیغ شما به فراموشی سپرده شود. به همین ترتیب ، اگر آن را خیلی سریع در دسترس قرار دهید ، ممکن است خیلی عجله کنید ، و ممکن است جذابیت را برای مخاطب خراب کنید. نام جالبی بیابید: این تبلیغ بسیار سریع است تا سریعتر گسترش یابد و نام خود را تبلیغ کنید. همیشه به دنبال نامی باشید که به راحتی بیاد آورید. به این ترتیب ، کمپین شما بیشتر گسترش می یابد و گزینه ایجاد هشتگ هایی با نام خود را به کاربران ارائه می دهد.

این مقاله از وبلاگ طلوع فیلم گرفته شده است: https://blog.tolofilm.com/

انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹

فیلم کوتاه


امروزه فیلم کوتاه یک ژانر شناخته شده ای است که جشنواره های بی شماری را در سراسر دنیا به آن اختصاص داده اند و جوایز ارزنده ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است .

فیلم کوتاه

معمولاً اکثر سینماگرانی که امروزه جایگاه مناسبی را در دنیا دارند ، از فیلم کوتاه ، سینما را شروع کرده اند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت و تجربه گرایی آنان شده است . برای ساخت فیلم کوتاه باید همه جوانب را مورد بررسی قرار داد و با نگاهی واقع گرایانه مسائل مربوط به آن را آسیب شناسی کرد.

موسسه طلوع فیلم از چند وجهه مختلف یک فیلم کوتاه را مورد ارزیابی قرار می دهد .

  • یکی از مشکلاتی که گریبانگیر فیلمسازان فیلم کوتاه شده است این موضوع می باشد که آنها معتقدند هر چقدر مدت زمان یک فیلم کوتاه کمتر باشد ، آن فیلم بهتر است . اما معلوم نیست که این تفکر حداقلی از کجا در ذهن یک فیلمساز رخنه می کند و باعث مشکلات بیشماری می شود.
  • مسئله ای که در اکثر فیلم های کوتاه به آن اهمیت داده نمی شود این است که فیلمنامه نویسی ، کارگردانی ، تدوین و حتی فیلمبرداری را یک نفر انجام می دهد . ظاهراً کسی که وارد عرصه فیلم کوتاه می شود قصد دارد کلیه تخصص های سینما را امتحان کند و یا به دلیل برخورداری از هزینه کمتر ، از استخدام سایر عوامل خودداری می نماید اما برای رسیدن به فیلمسازی حرفه ای نیازمند بدست آوردن تجربه و خلاقیت هستیم که این صعود پلکانی با همفکری و همیاری دیگر عوامل سریعتر و با کیفیت بهتری کسب می شود . موسسه طلوع فیلم با تجربه ساختن چندین فیلم کوتاه معقتد است عواملی مانند فیلمنامه نویس ، صدابردار و … بعنوان سیاهی لشگر در فیلم حضور ندارند و عوامل دیگر بغیر از کارگردان نیز در جشنواره های فیلم کوتاه می توانند جایزه کسب کنند . این موسسه به صورت فنی و غیر فنی آماده هر گونه مشاوره و خدمت در بخش های پیش تولید ، تولید و تدوین به شما فیلمسازان عزیز میباشد.

منبع: سایت طلوع فیلم

انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹

فیلمبرداری سمینار


برگزاری همایش و سمینارهای علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و كاوشگری جامعه علمی است که برای كسب معلومات و اطلاع ازیافته های جدید در عرصه علم و دانش قدم برمی دارد . علاوه بر آن، برگزاری همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید. موسسه طلوع فیلم با برنامه ریزی جامع سعی بر آن دارد تا بخشی از مشكلات فراروی برگزاركنندگان محترم را حل كرده و در برگزاری همایش مورد نظر پر بار و مفید واقع شود.

 

نکته مثبت فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

یکی از مهم ترین قسمت های برگزاری یک همایش و یا سمینار، ثبت لحظات ، اتفاقات و فیلمبرداری از آن است چراکه این ثبت لحظه ها می تواند به عنوان یک نتیجه برای سایر افرادی که قادر به حضور در همایش نبوده اند مورد استفاده قرار بگیرد و حتی جنبه ی درآمدی برای برگزارکننده نیز داشته باشد. اگر همایشی در بالاترین سطح کیفیتی برگزار گردد ولی خروجی آن جذاب و قابلیت ارائه شدن را نداشته باشد این امر موجب می شود آن همایش امتیاز مثبتی برای شخص برگزار کننده نداشته باشد پس قبل از اینکه به فکر برگزاری همایش باشیم ، باید به دنبال یک تیم قوی برای فیلمبرداری از آن باشیم .

موسسه طلوع فیلم با یک گروه متخصص و تیم فیلمبرداری مجرب توانسته است رزومه ی مناسبی در حوزه ی فیلمبرداری از همایش ها ، سمینارها ، نشست ها و … را برای خود فراهم کند و با یک تعرفه قیمتی مناسب نیاز و خواسته ی برگزار کنندگان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ مالی به صورت دو سویه و با رضایت کامل آنها برآورده نماید. لازم به ذکر هست چنانچه قصد ساخت تیزر تبلیغاتی برای همایش یا کنفرانس خود را نیز داشتید می توانید با این موسسه تماس حاصل نمایید.

https://tolofilm.com/

انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما